Martinos Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Wie kan mij aan een actuele werkende zenderlijst helpen voor een DM500c. Ik wordt namelijk doodmoe van de wijzigingen van Ziggo en de ontvanger lijkt over zenders heen te scannen. Het gaat om de gebieden Casema, Multikabel, @home. Een werkende cable.xml voor deze gebieden zou ik ook erg op prijs stellen. Alvast bedankt voor de moeite. Zet de volgende keer [gezocht] of een vraagteken in je titel zodat de andere leden kunnen zien dat het een vraag is. mvg.. Matchless
Ossie Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Staat jou dreambox dan in alle drie de gebieden dat je voor multikabel casema en @home wilt hebben.????
Martinos Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 Nee, heb er vrienden zitten die er niet uitkomen!
DoeEensGek Geplaatst: 23 oktober 2011 Geplaatst: 23 oktober 2011 (aangepast) Vrienden in alle gebieden... Ook toevallig in upc gebieden... Maar als je op tweakers forum topics van archie vindt zie je welke frequenties ze gebruiken in mulit casema en @home gebied gebruiken. Edit: http://www.sat4all.com/forums/topic/251830-cablesxml-verzameling/page__st__20 Alleen @home nog 23 oktober 2011 aangepast door DoeEensGek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen