Ga naar inhoud

Hoe kom ik van *anal+ kabelabbonement af?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn copie van mijn kontrakt al lang niet meer.<BR>Ik weet in godsnaam niet hoe ik van dat abbonement afkom.<BR>Op de site van *anal+ staat overal hoe je abbonee moet worden maar er staat nergens hoe je er weer van afkomt!<BR>Kan iemand mij kort stap voor stap uitleggen wat ik moet doen?<P>Ik wil wel schrijven en bellen maar kan echt helemaal niets maar dan echt NIETS (lijkt wel een ondergrondse organistatie!!) vinden op die site van die afzetters vinden om maar enigzins in contact met die lui te komen!<P>alvast bedankt!

Geplaatst:

Briefje schrijven, moet aangetekend.<BR>Verder hangt het een beetje af van het soort contract wat je met ze hebt geloof ik...

Geplaatst:

CANAL+ Nederland <BR>Afdeling abonnee-service <BR>Postbus 540<BR>1200 AM Hilversum <P>Wel aangetekend !<P>SLEEP TIGHT SATELITE cool.gif" border="0

Geplaatst:

Bewaar het afschrift dat je krijgt van het Postkantoor <B>Ernstig goed</B> en vraag om een duidelijke (ronde) datumstempel !!<BR>Het is nl. erg vreemd dat C+ een rommelig Faxje voor abo<I>aanvraag</I> nooit kwijt raakt, maar als je je Abo dan weer wilt beeindigen dan raakt zelfs een aangetekende brief -heel gek- geregeld 'spoorloos' ! confused.gif" border="0 <BR>Succes tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

ik weet wel dat je je abbonement maar op een datum in het jaar kan opzeggen (de datum wanneer je abbonement is van start gegaan) ik heb ze gebelt en kan pas in december mijn abbonement opzeggen. weet iemand of ze mijn opzeggings brief misschien ook 3 maanden voor die datum (december) op hum bureau moet liggen?? als het zo is dan ga ik echt slecht!!!!!!

Geplaatst:

Je moet minimaal <B>1 kalendermaand</B> voor het einde van het lopende contract aangetekend opzeggen . Doe je dat niet, dan wordt dit contract automatisch met <B>eenzelfde</B> looptijd verlengt.<P>Zie ook C+ Text P. 856<P>Succes... tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 04-09-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Geplaatst:

en dat gaat er ook nog een sukkel bellen met weer een grandioze aanbieding dat je wel 6 maanden voor half geld kunt kijken hebben ze bij mij ook gedaan.<BR>geantwoord dat die albanese horror-sexfilms van 10 jaar oud geneens meer in polen worden vertoond en dat ik nu weer lekker naar de videotheek ga voor the real stuff.<BR>en de videotheek zit op de hete vogelstraat.<BR>succes en koop nooit een philips

Geplaatst:

Ik denk dat je na elke verandering van de voorwaarden je contract kan beeindigen.<BR>Dus als je jou je prijsverhoging door je strot proberen te duwen kan je je contract opzeggen (tenzij ze voor jou een uitzondering maken...)

Geplaatst:

Ik heb mijn canaldigitaalabonnement opgezegd op 3/7/2000. Vermits het ingegaan was eind juli 2000 was dit te laat. Ik heb dan een leuke brief teruggekregen van canaaldigitaal waarbij men het jammer vond dat ik hen ging verlaten (hoe zielig) maar dat ik nog kon genieten van het abonnement tot maar liefts 31/7/2001. Tegen het einde van het abo hebben ze me een briefje geschreven dat ik samen met de decoder mocht binnenbrengen. Indien ik bleef kreeg ik wel 2 maanden gratis . Een verwittigd man(vrouw) is er 2 waard zou ik zeggen.

Geplaatst:

Ik was per 1 september 1998 lid geworden, dus toen ik er in mei vanaf wilde kondat pas per 1 september. Ben ook nog gebeld voor een aanbieding en kreeg een brief, waarin het bovenste stuk stond dat ik 4 maanden voor half geld kon kijken en daarna dit zonder moeite overging in een MAANDabbonnement. En ja hoor, bij het gedeelte dat je dan terug kunt sturen als he erop in gaat staat met veel kleinere letters JAARabbonnement. Toen ik dat zei toen ze weer belden ging het natuurlijk om een 'foutje' dat er was ingeslopen. En van de borg (Fl 75,-) houd je nog 22 gulden over omdat ze Fl 35,- inhouden voor administratiekosten en Fl 18,- voor verzendkosten. Raar dat dat bij de borgbetaling nergens vermeld wordt ???

Geplaatst:

Als ik dat allemaal zo lees vind ik die hele Canal+ (rood, wit, blauw of wat nu weer voor een kleur) toch maar een vage club.<BR>Kun je je telefoonfirma niet opdracht geven dat als je door Canal+ gebeld wordt, het hun b.v. Hfl 5,- per minuut kost...! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.