Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

er zit een foutje in mij vorige bericht het moet zijn OpenPli 2.1.

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Als je niets van openpli weet waarom geef je dan aan dat er problemen mee zijn?

Er is geen probleem, enkel dat de bootloader aangepast moet worden naar 84 alvorens laatste image te flashen.

Dat is toch geen probleem met image van openpli2.1?

Dream geeft zelf ook aan dat na aanbrengen van SSL84 de image opnieuw geflashed dient te worden.

Weet je toevallig ook om welke reden newenigma team aangeeft om niet SSL84 te gebruiken?

Geplaatst:

het is gelukt eindelijk

met de recenste dreamup word bootloader 84 geladen blijkbaar

daarna geflasht met openPLi 2.1 van 22 oct

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

Ik heb openPli 2.1 op mijn dreambox staan, en lees toch op de pli site als ik een online update doe mijn bootloader ook automatisch wordt geupdated ? ik zie bij het opstarten bootloader 82 dus dat zal het probleem wel zijn. Kleven er nog risico's aan om te flashen met dreamup ?

Thanks !

Als je niets van openpli weet waarom geef je dan aan dat er problemen mee zijn?

Er is geen probleem, enkel dat de bootloader aangepast moet worden naar 84 alvorens laatste image te flashen.

Dat is toch geen probleem met image van openpli2.1?

Als ik op de website van OpenPli kijk zie ik bij bepaalde type tuners een doodskop staan dus ik zie dat als een probleem.

maar als ik het dus goed begrijp moet je eerst via dreamup 84 laden en dan zou het weer werken???????????????????

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Mijn dm800 had ook versie 82 loader. Updaten van de loader naar 84 via de stop mode met webif ging probleemloos. De dreambox heb ik daarna gelijk weer via de stop mode en webif geflasht met de laatste open pli. :)

Geplaatst:

Mijn dm800 had ook versie 82 loader. Updaten van de loader naar 84 via de stop mode met webif ging probleemloos. De dreambox heb ik daarna gelijk weer via de stop mode en webif geflasht met de laatste open pli. :)

Fantastisch..!

Is hier ook weer gelukt via webif, updaten naar 84 en nu accepteert hij de laatste pli versie's weer.

Geplaatst:

Als ik op de website van OpenPli kijk zie ik bij bepaalde type tuners een doodskop staan dus ik zie dat als een probleem.

maar als ik het dus goed begrijp moet je eerst via dreamup 84 laden en dan zou het weer werken???????????????????

Die doodskop staat erbij zodat "men" alvorens in het update menu van de box drukt eerst een waarschuwing krijgt.

Als je dan op de homepage en of forum kijkt zie je precies welke stappen je het beste kunt volgen.

Issue is dat de SSL84 niet over betrouwbaar met de updates binnenkomt. Vandaar dat iedereen de tip krijgt eerst SSL84 erin te zetten en dan, zoals Dream Multimedia ook adviseert, de box met laatste pli image te reflashen.

waarom staat er dan in het Newnigma2 forum dat het geen enkele invloed heeft om 84 er op te zetten

ik kan dat dus niet bevatten.

Ich würde dir davon abraten es kann sein das die Box dann nicht mehr bootet.

Außerdem wird dir das überhaupt nichts bringen, die neue Fehlerkorrektur funktioniert mit alten Images nämlich nicht.

Es ist also total sinnlos sich den SecondStage in das Newnigma3.2.2 zu installieren.

Nutzen = 0

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Een van de verbeteringen is oa verbeterde bad sector algorithme techniek. Het is niet direct "zichtbaar" / "merkbaar" verschil voor de eindgebruiker maar iemand

met een bad cell in zijn flash is hier beslist heel erg blij mee.

Waarop newenigma2 roept dat het niets uitmaakt kan ik je ook niet vertellen, zou zeggen haal daar eens verhaal.

Geplaatst:

Hier hetzelfde met een dm800hd, ben radeloos en draai alleen maar met apple hier. Dus ik moet een windhoos flaptop opsnorren met nul modem kabel of zoiets mmmmm, volgens mij heb ik ergens zo'n kabel uit de mastera tijd.....

En dan nog dreamup zoeken, grrrrr is er niks voor de apple?

Nou dan maar kijken of de 7000 nog werkt, baal er wel van.

groet

Heb zo juist een online update (OpenPli 27 okt) gedaan en tot mijn verbazing ging dit in een keer goed.

is dit een toevals treffer of zijn de problemen met online update opgelost?

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

als je problemen ziet die er niet zijn, en die je ook niet gehad hebt, zijn die ook zo weer vervlogen natuurlijk

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

als je problemen ziet die er niet zijn, en die je ook niet gehad hebt, zijn die ook zo weer vervlogen natuurlijk

Begrijp niet wat je bedoeld!

Mvrgr Sigma

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...