Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Als je niets van openpli weet waarom geef je dan aan dat er problemen mee zijn?

Er is geen probleem, enkel dat de bootloader aangepast moet worden naar 84 alvorens laatste image te flashen.

Dat is toch geen probleem met image van openpli2.1?

Dream geeft zelf ook aan dat na aanbrengen van SSL84 de image opnieuw geflashed dient te worden.

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

ik zou eerst eens wat meer lezen voor dat je het antwoord van een ander gaat citeeren.

dan kom je er achter dat ik al heel lang OpenPli draai.

zoals je kunt lezen hier en op het OpenPli forum als op het Newnigma2 forum zijn er een hoop mensen met problemen na deze update dus is er in mijn oogen dan toch een probleem................maar dat is volgens jou geen probleem.........jammer!

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

ik zou eerst eens wat meer lezen voor dat je het antwoord van een ander gaat citeeren.

zoals je kunt lezen hier en op het OpenPli forum als op het Newnigma2 forum zijn er een hoop mensen met problemen na deze update dus is er in mijn oogen dan toch een probleem................maar dat is volgens jou geen probleem.........jammer!

Ja maar als je eenmaal geupdate hebt en dat had jij, dan heb je de bootloader 84 erin zitten en vervolgens kun je gewoon weer update elke dag,tot het volgende probleem. :grin:

aangepast door Meega1

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Als je de waarschuwingen en DMM!!! en Pli adviezen negeert, is het mogelijk dat je een probleem krijgt met de nieuwe SSL84.

Om dat dan hardnekkig een Openpli update probleem te noemen.

Zoals je zelf ook ondervonden hebt werkt de Openpli update gewoon prima.

je hoeft die update waarschuwingen die je op het scherm krijgt niet te negeren.

Als er een probleem ontstaat is dat een SSL 84 probleem, wat voorkomen had kunnen worden door eerst te flashen, zoals door DMM en Openpli wordt geadviseerd,

De updatefunktie werkt hier op alle boxen prima nog geen hickup gezien

aangepast door metoo

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, ik was dus gedwongen serieel te flashen en heb toen een iets oudere versie gebruikt (ik dacht van 18 okt) dan de versies waar een doodskopje bij stond. Is nu alles weer up to date, ofwel zou ik weer online kunnen updaten of loop ik dan weer het gevaar alles opnieuw te moeten instellen?

Wat was eigenlijk het probleem? De secondstage loader? Kan je dat ergens zien?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

de oude versies waar geen doodskop bijstond hadden volgens mij de nieuwe ssl84 nog niet,

ik zou de plugin autobackup instaleren en autoinstall aanvinken, die een keer laten draaien, dan hoef je normaal gesproken niets meer in te stellen, settings/configs/ etc worden dan na een flash opnieuw teruggezet en de plugins automatisch nieuw gedownload, heb je verder niets meer in te stellen.

daarna zou ik serieel de ssl84 flashen en een nieuwe pli 2.1

Als je nu op de PLi site kijkt zie je dat alle doodskopen zijn verwijderd......................................dus het probleem is opgelost ..............o ja er was geen :confused: probleem!!!!!!!!!!!!!

ik dream lekker verder. :grin:

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:
de oude versies waar geen doodskop bijstond hadden volgens mij de nieuwe ssl84 nog niet,

ik zou de plugin autobackup instaleren en autoinstall aanvinken, die een keer laten draaien, dan hoef je normaal gesproken niets meer in te stellen, settings/configs/ etc worden dan na een flash opnieuw teruggezet en de plugins automatisch nieuw gedownload, heb je verder niets meer in te stellen.

daarna zou ik serieel de ssl84 flashen en een nieuwe pli 2.1

Ik zie die autobackup plugin niet in de lijst van applicaties staan. Wel de nfi backup.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik zie die autobackup plugin niet in de lijst van applicaties staan. Wel de nfi backup.

Die staat onder de submap Pli en anders is die al geinstalleerd.

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...