groeselt Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 IK heb gisteren 3 in 1 van ziggo ontvangen met een cisco modem. Nu probeer ik mijn philips SLA5520 internetradio eraan te koppelen, maar deze vraagt een WEP key in te vullen terwijl de cisco WPA is. Nu weet ik wel dat ik dit in de cisco kan veranderen, maar dit in natuurlijk minder veilig. Kan ik de SLA5520 ook anders aan de cisco koppelen.
hobsat Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Dit staat in een pdf met product informatie: Connectiviteit • Encryptie/beveiliging: WPA, WEP 128-bits, WEP 64-bits dus ook wpa GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 o.t. gave avatar hobsat Nothing Compares 2U Jimmy Scott
hobsat Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 o.t. ja cool he? ff uit de losse pols op een laptop, /o.t. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
groeselt Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2011 Dit staat in een pdf met product informatie: Connectiviteit • Encryptie/beveiliging: WPA, WEP 128-bits, WEP 64-bits dus ook wpa maar schijnbaar toch niet, vind deze invoer nergens, lees op andere forums dat dit toch niet zo is
Sjattuh Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Kun je dat ding niet updaten? XP bijvoorbeeld kon ook pas WPA aan vanaf SP2 geloof ik. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
groeselt Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2011 Kun je dat ding niet updaten? XP bijvoorbeeld kon ook pas WPA aan vanaf SP2 geloof ik. Ik zal vanavond eens proberen, er zit wel een software update functie op
hobsat Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Oke dan, de rest ook maar gegoogeld. ik heb die radio niet maar je moet ergens dat kunnen instellen. Profiel laden Profiel 1 1 Selecteer het profiel dat u wilt veranderen. Profiel 2 2 Druk op 2 of OK. Profiel 3 Er kunnen verschillende profielen worden gebruikt om eenvoudig verbinding te maken met verschillende draadloze netwerken Zie menu Instellingen – Instellingen – Profiel beheer voor details. Selecteer netwerk Netwerk 1 (SSID) 1 Of - Selecteer het netwerk waarmee de SLA5520 Netwerk 2 (SSID) verbinding moet maken. Overige (geavanceerd) Of - Selecteer Overige (geavanceerd) om de netwerk-naam (SSID) handmatig te openen. 2 Druk op 2 of OK. Kies draadloos Netwerk (Infrastructure) 1 Of, bij voorkeur - U selecteert Netwerk (Infrastructure) Point-to-point (Ad-Hoc) Of - U selecteert Point-to-point (Ad-Hoc). Alleen als geen van de onderstaande apparaten beschikbaar is: basisstation, router, gateway of toegangspunt. 2 Druk op 2 of OK. Kies beveiligingstype WPA 1 Of - u selecteert WPA. WEP Of – u selecteert WEP. Geen Of – u selecteert Geen. 2 Druk op 2 of OK. Zorg ervoor dat u het beveiligingstype kiest dat is ingesteld op het netwerk. Kies WPA TKIP 1 Of, meest gebruikelijk - U selecteert TKIP. AES Of – u selecteert AES. 2 Druk op 2 of OK. Zorg ervoor dat u het WPA beveiligingstype kiest dat is ingesteld op het netwerk GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Moderator wiz Geplaatst: 21 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 21 oktober 2011 ik heb deze even verplaatst naar een plek die mij wat beter lijkt. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
groeselt Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 hobsat, dankjewel dit heeft idd gewerkt. deze had ikzelf niet via google gevonden, dankje
hobsat Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Graag gedaan. mooi dat t nu gelukt is. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen