DikkieDick Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Heb afgelopen weekend Canal Digitaal toch maar opgezegd. Gaan over naar interactieve tv via Telfort. Alles in 1 en een gratis Digitenne-abo erbij, waarbij je dan 4 euro voor een huurtuner zou moeten betalen. Nou hoeft dat laatste dus niet want heb op MP een kooptuner voor weinig op de kop getikt. ;-) Bij het opzeggen aan de telefoon de reden aangegeven. Nog een formulier in moeten vullen en ook daar reden op ingevuld. Belt er net iemand van Canal Digitaal. Vraagt of het gelegen komt dat ze belt. Ik zeg nee, zie vraagt wanneer wel? Ik vraag gaat het over het opzeggen? Ja, ze wil de reden weten. Dus ik zeg dat ik dat heb doorgegeven. Lekkere communicatie daar en/of goed werkend systeem. ;-) Nou dat wilde ik ff kwijt. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Johan45 Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Jammer dat je ze niet hebt laten uitpraten. Ik was wel benieuwd wat voor preek over hel en verdoemenis je had gekregen omdat je het abonnement opzegt. Vult u rustig aan !!!
De_Perre Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Je had ook altijd kunnen zeggen dat je het gesprek voor (trainings)doeleinden zou opnemen [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
theparasol Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Ze hopen op een oud vrouwtje of ander labiel persoon in te kunnen praten met als einde van het liedje weer een jaartje abbonnement afsluiten. Mocht ik ooit mijn contract opzeggen zal dat gaan zonder opgaaf van reden, hebben ze gewoon niets mee te maken. Vragen staat vrij en vriendelijk antwoorden is niemand verplicht. Zo heb ik de sponsor bingo loterij ook al 3 keer vriendelijk te woord gestaan nav een opzegging. De 4e heb ik zo zwaar geschoffeerd dat de club nooit weer gebeld heeft. Blijkbaar moet dat bij sommigen
RonaldJan Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Ik heb sins kort alles in 1 bij CD. Ik was niet tevreden met KPN, dus dacht alles bij CD. Sinds mijn aansluiting nog geen toegang om telefoon opties in te stellen! Een e-mail adres moest ik om vragen, je krijgt een e-mail adres met je postcode erin, dus je kan niet zelf kiezen! Dan mijn TV abonnement veranderd van Basis+HD naar FamilieHD, dat is dan redelijk gelukt na een aantal maal vragen. Een extra kaart voor de TV op de slaapkamer aangeschaft. Nu komt het, kan alleen een STBP (Set Top Box-Pakket) voor 1,50 p/m krijgen of Familie voor 2,50 p/m zonder HD. wil je HD erbij dan komt daar dus 5,00 p/m bij! Dit is dus niet duidelijk op web-site van CD aangegeven! Heb ik nagevraagd wat er precies in het STBP zit, verwijzen ze je doodleuk naar hun web-site , "oude zender pakketten". Ga ik daar kijken, en wat staat er, . . . dat deze oude pakketten niet meer worden vekocht! En er is nergens te vinden welke zenders er dan in zouden zitten! (RTL8 blijft zwart) Dus een 2e en 3e TV zijn niet zo voordelig als ze doen voorkomen, pure misleiding! Dan mijn internet snelheid, . . . CD zegt tot 20 Mbit, nou ik kom niet verder dan 8 Mbit. Dit is het zelfde als ik had met KPN basis! Dus je begrijpt het al, ik zal mijn abo direct na een jaar opzeggen, ben er dus gewoon ingetuind :-( Wees gewaarschuuwd!
1pm Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Cd werkt met kpn voor deze internet verbinding had je kunnen weten , ik wou het ook doen heb nu ook kpn maar zeiden ze bij cd uw snelheid zal hetzelfde zijn als wat u nu hebt .(ivm afstand centrale) Dus ze zijn wel eerlijk tegen mij geweest . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen