greydutch Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Hallo, Ik heb een duo lnb, een hd receiver en als abonnement het normale basis-pakket. Ik kijk dus o.a. al Ned 1, 2 en 3 in HD. Nu zag ik op de cd website dat je voor 5 Euro per maand extra een aanvullend hdtv pakket kunt bestellen (dus bovenop het basis-pakket) en dat daarin óók canvas hd en één hd zitten. Deze Belgische zenders heb ik momenteel niet, ook niet als sd. Is het inderdaad juist dat ik deze twee zenders op deze manier zou kunnen kijken? Ik heb nu alleen een canal digitaal smartcard (Seca 3), maar dus geen TV Vlaanderen smartcard. Is die in dit verband dan niet noodzakelijk ? Op de website van CD vind ik hierover geen nadere informatie en aangezien ik in het buitenland woon, kan ik ook niet met ze bellen. Bij voorbaat dank voor een antwoord op deze vraag.
Duikertje Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 (aangepast) Dat klopt inderdaad gewoon op de NL kaart plus je krijgt dan ook nog History ch en Travel ch erbij in HD, plus bijna alle zenders geven een dolby geluidssignaal door. Heb dit pakket zelf ook en ben erg tevreden. 21 oktober 2011 aangepast door Duikertje
john-sathopper Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 kijk hier eens http://www.canaldigitaal.nl/televisie/basishd.aspx daar staat precies wat je voor die 5 euro krijgt Gr Johannes Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
greydutch Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 Hallo, Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb het pakket besteld en krijg het signaal inmiddels door. Van de in het pakket genoemde zenders kan ik echter deze niet ontvangen: History HD, Eurosport HD, Penthouse HD en Travel Channel HD. Hier krijg ik steeds de foutmelding "uw abonnement is niet geldig". Vreemd genoeg ontvang ik daarentegen wel Discovery tjechisch. Nu ik hier toch aan het vragen ben: van de regionale zenders op 23,5 ontvang ik de meeste zonder problemen, maar deze niet: West, Brabant, Limburg en AT5. Ook hier krijg ik de melding: "uw abonnement is niet geldig". Alvast bedankt voor een tip. Prettig weekend.
deHond Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 (aangepast) Als je op de site van CD onder Klantenservice Downloads de Canal Digitaal HD Zenderlijst download dan zie je precies wat je met welk abonnement of wat je vrij kunt ontvangen. En dan blijkt dat met een basis abonnement je dus niet West, Brabant, Limburg en AT5 kunt ontvangen daarvoor heb je minimaal een Family abo nodig. 22 oktober 2011 aangepast door deHond
greydutch Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 Perfect, bedankt. Maar hoe zit het met de overige zenders die ik niet krijg (History HD, Eurosport HD, Penthouse HD en Travel Channel HD). Volgens de CD Zenderlijst zou ik deze met het aanvullende HDTV pakket moeten kunnen ontvangen. Vooral Eurosport HD zou mooi zijn. Ik heb geen door CD goedgekeurde receiver (het is namelijk een Technisat Digicorder HD S2). Lijkt me onwaarschijnlijk, maar zou het daaraan kunnen liggen? Nogmaals dank.
Duikertje Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Misschien als je je zenderlijst ff geheel opnieuw inleest (wel op hd zetten en niet op sd) dat ze dan wel door komen, duurde bij mij ook wel een tijdje voor ze beeld gaven. Heb zelf ook een niet goedgekeurde ontvanger dus daar licht het niet aan.
deHond Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Perfect, bedankt. Maar hoe zit het met de overige zenders die ik niet krijg (History HD, Eurosport HD, Penthouse HD en Travel Channel HD). Volgens de CD Zenderlijst zou ik deze met het aanvullende HDTV pakket moeten kunnen ontvangen. Vooral Eurosport HD zou mooi zijn. Ik heb geen door CD goedgekeurde receiver (het is namelijk een Technisat Digicorder HD S2). Lijkt me onwaarschijnlijk, maar zou het daaraan kunnen liggen? Nogmaals dank. Kijk nog even naar de lijst die je van CD gedownload hebt. Bij History DH staat duidelijk aangegeven dat je minimaal Family+HDTV abonnement moet hebben. Dus die zou je niet kunnen ontvangen met basis denk ik. Probeer inderdaad even de lijst opnieuw binnen te halen.
DeBeek Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 History HD zit gewoon in het Famieliepakket hiervoor is geen extra HDTV pakket voor nodig.
Sprietje Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Zit je misschien in Spanje? Daar is het een stuk moeilijker om History-HD enz. te ontvangen. Laat even weten waar je ongeveer zit, dan kan ik je wel advies geven.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 History HD zit gewoon in het basis+HD pakket, net als Eurosport HD en Travel HD. Voor Penthouse HD moet je eerst in mijn canaal digitaal de erotiek zenders aan zetten en deze zender is alleen in de lucht vanaf middernacht tot 06.00 uur.
Sprietje Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Op deze sites kun je zien welke zenders je allemaal kunt zien met Basis plus HD: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/6_Klantenservice/Klantenservice/Downloads/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf en basispakket: http://www.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/basis-pakket.aspx HD-pakket: http://www.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/hd-zenders.aspx
DeBeek Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 (aangepast) http://www.canaldigi...lie-pakket.aspx En het Familiepakket zonder HD pakket 25 oktober 2011 aangepast door DeBeek
zwervertje Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 (aangepast) [ Perfect, bedankt. Maar hoe zit het met de overige zenders die ik niet krijg (History HD, Eurosport HD, Penthouse HD en Travel Channel HD). Volgens de CD Zenderlijst zou ik deze met het aanvullende HDTV pakket moeten kunnen ontvangen. Vooral Eurosport HD zou mooi zijn. Ik heb geen door CD goedgekeurde receiver (het is namelijk een Technisat Digicorder HD S2). Lijkt me onwaarschijnlijk, maar zou het daaraan kunnen liggen? Nogmaals dank. Ik heb precies hetzelfde probleem met deze 4 zenders , alleen krijg ik geen foutmelding. Ik heb een VU+ duo met de settingslijst van Tonskidutch. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? 25 oktober 2011 aangepast door zwervertje
greydutch Geplaatst: 31 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2011 Bedankt voor de reacties. Ik heb die lijst nog eens precies bekeken en er staat volgens mij het volgende: - Travel Channel HD: hiervoor is een HDTV pakket vereist. Daaraan voldoe ik (Basispaket + aanvullend HDTV pakket) - History HD: Mijns inziens is hiervoor ofwel een familiepakket ofwel een HDTV pakket vereist. Er staat namelijk Familie en dan tusen haakjes (en HDTV). Ik zie dat wat hier tussen haakjes staat als een alternatief, niet als een aanvullende voorwaarde. - Eurosport HD: Hiervoor zou het basispakket volstaan. Dat lijkt mij nogal vreemd, maar het staat er wel. Alle drie zenders zou ik dus met mijn abonnement moeten kunnen ontvangen. Ik krijg, ook na zo'n dag of tien, nog steeds een melding "uw abonnement is niet geldig". Als ik het fout heb hoor ik het graag. Ik won overigens niet in Spanje, maar in Berlijn. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen