Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

- Eurosport HD: Hiervoor zou het basispakket volstaan. Dat lijkt mij nogal vreemd, maar het staat er wel.

Is niet zo heel vreemd, maar was (enige tijd geleden besproken) de wens/eis van Eurosport zelf, om voor iedereen die de SD-variant kon bekijken, indien mogelijk ook als HD zichtbaar te zijn en dus niet in een pluspakket meeverkocht te worden.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Geplaatst:

Begrijp ik het goed als ik naar het basispakket sd en hd kijk, dat je dan geen toegang meer hebt tot de SD zenders zoals ned1-2-3 rtl4567 e.d als je kiest voor basis hd?

grtzz Trinity

Geplaatst:

Beste greydutch

Om de zenders Travel Channel-HD, History-HD en Eurosport-HD te kunnen ontvangen, heb je 3dB meer signaal nodig dan voor alle overige zenders. Mogelijk staat je schotel niet optimaal uitgericht.

Een tweede mogelijkheid is dat je niet de juiste Common Interface hebt, de module waar je het CanalDigitaal kaartje in steekt.

Een Technisat tuner werkt namelijk niet helemaal goed met de CanalDigitaal CI-module. Technisat geeft voor de ontvangst van de Nederlandse zenders alleen maar garantie met een Aston SECA/Mediaguard-module, zie pagina 11 van deze site:

http://www.technisat-daun-fs.de/downloads/bro/bro_digitale_televisie_met_technisat_7008.pdf

Het gaat dan om Aston Seca Dual module 1.07 met soft 2.26

Geplaatst:

Hallo Satkijker,

Bedankt voor deze informatie, daarop zou ik nooit zijn gekomen. Ik heb inderdaad geen Aston module, maar het originele CD CI-Module (waarmee zich af en toe kleine probleempjes voordoen). OK, dan moet ik het zonder deze drie zenders stellen. Jammer, maar er zijn belangrijkere dingen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen