Ga naar inhoud

(USF922) en mediaguard module

pionier48

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om deze receiver aan te schaffen, nu is deze ook bij de Nederlandse vertegenwoordiger van Kathrein te bestellen.

Echter is de prijs dan ongeveer €100,00 duurder dan de prijs van de webshops in Duitsland (1TB harde schijf).

Als ik deze receiver in Duitsland bestel, werkt deze dan probleemloos met een mediaguard module en de originele smartcard van Canal Digitaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan om deze receiver aan te schaffen, nu is deze ook bij de Nederlandse vertegenwoordiger van Kathrein te bestellen.

Echter is de prijs dan ongeveer €100,00 duurder dan de prijs van de webshops in Duitsland (1TB harde schijf).

Als ik deze receiver in Duitsland bestel, werkt deze dan probleemloos met een mediaguard module en de originele smartcard van Canal Digitaal?

Beste P,

ik heb zelf geen UfS-922. De originele firmware voor de Kathrein ontvangers is gewoon in Duitsland hetzelfde. En de gewenst taal kun je eenvoudig instellen.

CanaalDigitaal Seca 3 kaart werkt zeker in combinatie met de firmware. Van Mediaguard Cam module zijn er diverse versies. Het zeker van belang te kijken welke versie er goed werkt.

Echter voor de aankoop van de ontvanger maakt dit geen enkel verschil.

Ik gebruik overigens zelf een USB Smargo kaartlezer met Oscam server software. Dan heb je een Cam module zelfs niet nodig.

Maar ja, dat vereist wel enige ervaring om dit toe te passen.

Groet,

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen