deHond Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik heb een Family HD abonnement en ontvang alles wat ik wil ontvangen op de 3 Astra's. Maar de zender MTV Live HD geeft bij mij wel beeld maar geen geluid, en ook een bordje gecodeerd. Het beeld blijft goed. Iemand dezelfde ervaring of enig idee. PVR Homecast 9000 CD Module
jedokus Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 azbox premium+ en ipbox 9000hd geen problemen tot nu toe
jan5000 Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 hier ook beeld op de coolstream coolstream neo
jan999999ud Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik heb een Family HD abonnement en ontvang alles wat ik wil ontvangen op de 3 Astra's. Maar de zender MTV Live HD geeft bij mij wel beeld maar geen geluid, en ook een bordje gecodeerd. Het beeld blijft goed. Iemand dezelfde ervaring of enig idee. PVR Homecast 9000 CD Module Ga naar MTV HD Live. Op de rode knop drukken van de ab. Vervolgens geluid selecteren. Dan heb je twee opties voor geluidskanalen. Kies de ander dan waar die op ingesteld staat. OK en hoor daar: Geluid! Het blijft dan zo ingesteld staan voor dit kanaal.
deHond Geplaatst: 25 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2011 Ga naar MTV HD Live. Op de rode knop drukken van de ab. Vervolgens geluid selecteren. Dan heb je twee opties voor geluidskanalen. Kies de ander dan waar die op ingesteld staat. OK en hoor daar: Geluid! Het blijft dan zo ingesteld staan voor dit kanaal. Dank voor je snelle en uitstekende reactie. Inderdaad de andere geluidskeuze genomen en meteen geluid en dat wordt ook op deze zender onthouden. Perfect !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen