Beeper Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Heb mijn Xtrend 9000 nog draaien op open Pli 2.0 en wild de settings eens updaten. Nu krijg ik de melding dat de downloadsite niet meer beschikbaar is. Moet ik nu over naar open Pli 2.1 ? Handmatig de settings erin is natuurlijk ook een optie, maar eerst de makkelijke weg. Kan ik bijvoorbeeld het nieuwe adres van de plugin site invoeren? Alle advies welkom
Beeper Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 Update; Op het forum van Open Pli staat vermeld dat de downloadsectie voor Pli 2.0 gesloten is. Dus upgraden naar 2.1 is het advies. Het probleem met E2 is dat je eerst de settings moet verwijderen voordat je een nieuwe lijst kunt laden. Als dan de downloadsectie niet meer werkt dan heb je een receiver zonder kanalen Fastscan is dan nog een optie maar natuurlijk niet volledig. Ben nu overgestapt naar 2.1 en heey, complimenten weer voor het PLi team
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Ben je ook meteen overgestapt naar Linux 3 en de et9x00 images anders zit je straks weer met hetzelfde probleem?
Beeper Geplaatst: 24 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2011 Ben nog niet over naar de Linux3 kernel, maar het image is inderdaad een 9x00 versie. Misschien een domme vraag, maar het image is nog geen L3 versie, dan is ook die betreffende bootloader toch niet nodig?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen