Aegir Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Hallo, Ik heb een mediaguard CAM module in mijn LG 42LV375s LCD met ingebouwde DVB-S2 receiver. Het zappen gaat erg langzaam (soms wel 3 seconden) daarom vroeg ik mij af of ik wel de laatste sotware in de CAM module heb draaien. updaten via het menu lukt niet op BVN of SBS6 Huidige versie: Software versie: Canal Digitaal 2.05.001 (02.05.01.00) Firmware version: 3.03.013 Mediaguard version: MG Cor library R L 1.4.26 (10/4/08) Download ID: 4 Heeft iemand wel een nieuwere versie draaien?
Frans3 Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Dat is precies de versie die ik ook heb. Volgens mij is dit ook de laatste versie. Is er misschien nieuwere firmware voor je tv? Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3
Terradon Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Hoi, Dat is idd de laatste versie die er is, duurt ook erg lang dat je te zien krijgt dat er geen nieuwere versie is van de software en misschien ten overvloede de mediaguard cam staat er al jaren om bekend dat die erg traag zapt. Groetjes..............
Aegir Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2011 oke, bedankt voor de info! TV heeft zeker de laatste update, hangt aan het internet en komt regelmatig het een update.
arie kanarie Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Huidige versie:Software versie: Canal Digitaal 2.05.001 (02.05.01.00) Firmware version: 3.03.013 Mediaguard version: MG Cor library R L 1.4.26 (10/4/08) Download ID: 4 Deze module gebruik ik ook en herken ook deze problemen rondom het trage zappen. Ook constant meldingen dat ik geen kijkrechten heb gedurende enkele seconden. Enige verschil hier is dat mijn TV een Samsung is model UExxD6200. Ook deze is pas qua firmware bijgewerkt dus hier mag het niet aan liggen. Zowel voor als na de update geen verschil gemerkt in het zappen, gewoon beroerd. Bij mij gaat dus ook het verdacht naar de module. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Satlux Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Bij elke (TV) sat ontvanger werkt altijd wel 1 module goed. probeer er een paar uit dan zul je zien dat het al beter gaat. Canal digitaal werkt op sommige ontvangers redelijk goed De nieuwe Aston CI module werkt ook verschillend op de apparaten. Bij de ene oke de andere ronduit bagger... Zelfs een Matrix revolution ci module, ja die oude, werkt prima met HD *met keyflysoft. Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
arie kanarie Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 probeer er een paar uit dan zul je zien dat het al beter gaat. is inderdaad handig als je een kast vol hebt, hiervan. Ik denk dat de gemiddelde CI-cam gebruiker deze mogelijkheid niet heeft. Voor mij is het in ieder geval iets makkelijker, ik schakel gewoon over naar mijn losse sat-ontvanger en gebruik de sat-ontvangstmogelijkheden met de CI beperkingen van mijn Samsung TV liever niet. Maar uiteindelijk, dient die CI-module toch gewoon goed te werken? grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen