Hellum Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 (aangepast) Ik heb hier een computer staan (3.0GHz P IV HT, 2GB DDR400,Nvidia 6200, 160GB Sata schijf, windows xp), bij het indrukken van knoppen op het toetsenbord wordt het cpu gebruik op beide cores (HT dus virtueel wel dualcore) ineens 100 % en gebeurt er niets tot de toets is losgelaten, je kunt dus niet eens fatsoenlijk iets typen en tegelijk muziek luisteren, verder werkt het wel gewoon goed, iemand een idee? (is een PS2 toetsenbord trouwens) MVG. Gerard 22 oktober 2011 aangepast door Hellum If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Moderator wiz Geplaatst: 22 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 22 oktober 2011 wat voor een versie linux draai je dan? Ten minste, uitgaande van je avatar dan VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Hellum Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 Dit is niet mijn eigen computer , zoals er boven al staat draait er windows xp op ik heb in elk geval al een workaround gevonden, met een usb toetsenbord werkt het wel goed. ik ga dus nu op een oude schijf lubuntu (light ubuntu veel lichter dan xfce) installeren om te kijken of het misschien aan de hardware licht. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Moderator wiz Geplaatst: 22 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 22 oktober 2011 wat je zou kunnen proberen is in de device manager de keyboard drivers weggooien en dan rebooten en opnieuw laten detecteren. Het kan zijn dat er iets mis is met de keyboard drivers voor ps/2. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
ProXar Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Lijkt me idd dat je het in het toetsenbord moet zoeken. Als een USB toetsenbord geen problemen geeft. Heb wel eens rare dingen gehad met een defecte ps/2 poort, maar als dat zo is zou het probleem zich ook met Linux voor moeten doen. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen