fenzo Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Gisterenavond heb ik sinds enige tijd weer eens een software update gedaan in Pli2 op mijn dm8000. nu heb ik echter een probleem met de netwerkinstellingen, steeds als ik de box hard of softwarematig herstart,zijn de netwerk adaptors uitgeschakeld, er staat dan bij "netwerkadaptor selecteren" bij wlan en lan een groot kruis. Als ik de Wlan of Lan verbinding opnieuw instel, werkt de internet connectie weer, maar niet goed. via dcc kan ik de dm8000 wel benaderen via telnet, maar niet via ftp! ook mijn interne share van CCCam werkt dan niet. wel kan ik het internet benaderen vanuit de DM8000, en de webinterface werkt ook. Omdat de netweradaptor na een herstart uitschakelen, kan ik ook geen nieuwe firmware laden via de webinterface. Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet gaan installeren via serieel. Heeft iemand een idee? grtz Fenzo
Neptunus Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Er zijn meldingen bij Pli dat de laatste update niet stabiel is, ik heb min of meer hetzelfde probleem (kan niet meer online flashen, er gebeurt domweg niets) en ben nu serieel bezig, duurt bijna een uur! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
fenzo Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 OPGELOST. Ik herinnerde met plots dat ik al enkele dagen geen reboot meer had gedaan, en ik mijn fstab had aangepast zonder reboot. met filebrowser in de dream de origine fstab teruggezet en alles werkt weer.
Neptunus Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik ga als ik het heb hersteld voorlopig even niet meer updaten! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen