Ga naar inhoud


Canal Digitaal Smartcard gestolen: Wat nu.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

@ SalimRMAF schrijft:

“Ik heb geen STB abbonement; ik heb alleen een HD abbonement, voor 5 euro per maand; dan krijg je dus ALLEEN de HD zenders... Dus ik val buiten de boot? “

Hier sta ik van te kijken dat dit kan. Ik dacht dat HD alleen een aanvullend pakket was op bijv. het Settopbox, Basis, Familie enz.-pakket.

Het is op de site ook nergens terug te vinden dat je alleen maar het HD-pakket kan nemen maar goed, het zal dan wel zo zijn.

Maar ik vrees inderdaad wat je zelf ook al concludeerd, dat je niet gratis een vervangende kaart krijgt want je voldoet niet aan de eis van minimaal het Settopbox-pakket.

Een telefoontje naar CanalDigitaal en je weet het.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, mits bewijs van diefstal door pv van politie.

heb het ook eens voorgehad na een bbq, waarschijnlijk de kinderen die binnen in huis gespeeld hadden, heb navraag gedaan bij de vrienden maar die wisten van niks. Kon moeilijk de politie op hen afsturen.

kommentaar van de TVV helpdesk : wij blokkeren de kaart, maar u moet zelf een nieuwe smartcard aankopen en ons het nummer doorgeven, dan zetten wij die op uw bestaand abonnement.

Klapper van de vuurpijl is wel dat ge geen aparte kaarten meer in de handel vind, ze verplichten u nu van er een TVV CAM bij te kopen, hoewel ik die helemaal niet nodig had. Heeft me 140 euro gekost - dure bbq.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jean-Claude schrijft:

“Klapper van de vuurpijl is wel dat ge geen aparte kaarten meer in de handel vind, ze verplichten u nu van er een TVV CAM bij te kopen, hoewel ik die helemaal niet nodig had. Heeft me 140 euro gekost - dure bbq.....”

Hoezo is er geen lossen kaart van TV Vlaanderen te koop?

Als ik op Google intoets “tv vlaanderen smartcard kopen”, dan zie ik zo twee webshops die de kaart voor 79 euro los verkopen en hem op voorraad hebben.

Bovendien kost bij TV-Vlaanderen een kaart met module geen 140 maar 129 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik snap het probleem natuurlijk weer niet ;)

 

Bel met Canaldigitaal, leg het probleem uit en zij zullen je het juiste antwoord geven, Daar heb je geen 25 verschillende meningen op een forum voor nodig.

Als er kosten zijn, worden die door de verzekering betaald. Klaar, probleem opgelost.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, heb net gebeld; 0900. :mad: 5 minutjes kostte ongeveer 8 euro. Maar ja; ze heeft de huidige smartcard gedeactiveerd en een nieuwe zal worden opgestuurd volgens haar. Ze heeft niets verteld over eventuele kosten. :grin: Maar we zien over een maand of er iets is bijgekomen op de nota. :eek:

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Omdat je er zelf 5 euro per maand voor betaald en je wilt er 10 per maand voor hebben.

 

Als jij een HD pakket wilt, betaal je toch 15 per maand? Klant blij, ik blij. Nu weer on-topic. :)

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien wil je er ook nog eens geld aan verdienen.

 

http://www.sat4all.c...taal-hd-pakket/

het is wel beetje raar :D staat in de omschrijving
Je ontvangt dus een smartcard; prijs is wel eenmalig 50 euro voor het kaartje,

En daarna betaal je per maand 10 euro automatische overschrijving aan mij zodat je naar alle HD zenders kunt kijken.

het kost maar 5 euro per maand hoe kan dat per maand 10 euro.... maar goed dat is het deal :)

 

Veel succes Salim :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SalimRMAF

 

Als je regelmatig dit forum leest, dan weet je dat het mogelijk is bij CanalDigitaal alléén een abonnement te hebben op het HD-pakket van 5 euro per maand zonder ander basispakket.

Dan is een vraagprijs van 10 of 15 euro per maand toch belachelijk.

Heb je al een klant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@theparasol

 

Dat kan alleen als je al klant bent bij CanalDigitaal en je aangeeft dat je naar een goedkoper abonnement wilt. Je moet dan geen vast contract hebben van een x-aantal maanden. CanalDigitaal laat namelijk liever geen klanten helemaal vertrekken en bieden ze dan graag een goedkoper alternatief aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik braaf ben betaal ik 14 euro nogwat voor mijn family card abbo.

Als ik hd wil betaal ik 5 euro extra kom ik op nog net geen 20 euro in de maand.

 

Als ik vervelend loop te doen betaal ik voortaan alleen 5 euro voor HD en kan ik precies zelfde zien?

 

Rare snuiters daar bij CD / M7 groep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...