Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Heb maar eens blackhole geprobeerd , maar krijg alleen met dreamedit de settinglijst van henk sat er niet goed in.

Tevens als ik op de afstandbediening een kanaal aan klik dan gaat hij niet naar deze zender , wel via de kanalenlijst.

iemand een oplossing

gr martin

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:

1

heb je een paswoord aangemaakt voor root?

soms wil het ftp deel niet lekker verbinden via dreamboxedit of dcc als het root paswoord leeg is.

2

heb je dat paswoord nadien aangepast en blijft het verbinden een probleem dan kun je misschien de internet options van je windows kietelen, door het ip-adres van je VU+ in de trusted local intranet toe te voegen + dreamboxedit als uitzondering in je windows firewall toe te voegen.

immers uitgaande verbindingen wil windows standaard blokken indien niet toegestaan als vertrouwd netwerk

3

als dat allemaal niet helpt, is er misschien een probleem met de standaardpoorten die gebruikt worden voor dreamboxedit welke evenwel gewijzigd zijn door eigen toedoen dyn.dns of portforwarding???

hoop het eerste helpt al

ciao

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

verbinding had ik wel , henk staat er nu ook wel op , alleen bij favoieten staat niks , dat vind ik vervelend kan nu niet switchen naar sky uk duitsland enz

Geplaatst:

verbinding had ik wel , henk staat er nu ook wel op , alleen bij favoieten staat niks , dat vind ik vervelend kan nu niet switchen naar sky uk duitsland enz

heb je wel de instelling diversen aangepast, waar tussen bouqetten zappen mogelijk gemaakt moet worden?

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Mijn dank is groot , dat was het dus.

Nooit aan gedacht

Bedankt tonskidutch voor het snelle antwoord ;)

gr martin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...