henkie73 Geplaatst: 23 oktober 2011 Geplaatst: 23 oktober 2011 beste mensen hier, ik weet niet of ik deze vragen mag stellen hier, maar dat merk ik wel. ik heb hier een ET 9000 en kijk via cardsharing nu wil ik ook graag een canal digitaal kaart er bij in stoppen en dan via die kaart naar de NL zender kijken. is dit mogelijk of krijg ik dan problemen hier mee. alvast bedankt gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
DoeEensGek Geplaatst: 23 oktober 2011 Geplaatst: 23 oktober 2011 Wan sharing is hier niet toegestaan .
henkie73 Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2011 vandaar dat ik ook een legaal kaart wil hebben gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
DoeEensGek Geplaatst: 23 oktober 2011 Geplaatst: 23 oktober 2011 vandaar dat ik ook een legaal kaart wil hebben gr. henk Zolang je niet praat over wan sharing mag het volgens mij.
henkie73 Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2011 maar werken deze twee samen.... gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Beheerder Michel Geplaatst: 24 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 24 oktober 2011 Knoop goed in je oren dat er op sat4all helemaal niet over WAN sharing gediscussieerd mag worden! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen