Ga naar inhoud

ontvang vreemde zenders(italie,turkije) maar geen duitse

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mss stomme vragen die ik stel maar hoe ik zenders moet verwijderen weet ik maar hoe kan ik opnieuw inscannen? is allemaal wat chinees voor mij :-( :-) bij het zoeken naar zenders kreeg ik de melding space is full en toen heb ik ook aantal zenders verwijderd zoals heel veel gesloten zenders die ertussen stonden

Geplaatst:

jaja als ik opnieuw op zoeken klik dan krijg ik weer de hele lijst met zenders en dan kan ik er verschillende wissen maar ik weet niet hoe ik een een zender moet inscannen of handmatig moet ingeven

Geplaatst:

Neem aan dat je geen handleiding hebt. Anders via de menu toets proberen in het installatie gedeelte (of setup) te komen en dan zoeken naar iets van Transponder settings .

Welke ontvanger heb je (merk en type) ?

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Geplaatst:

skymaster 7,enkelvoudige huppeldepup :-) dacht ik...heb wel een handleiding maar die is ook chinees voor mij :-) ik weet dat er ergens iets van transponder staat maar ik ga volgend weekend er dan nog eens nr kijken...ik heb daar geen internet anders was het simpeler :-) dan kon ik rechtstreeks hier neerschrijven wat ik daar zie staan :)

Geplaatst:

Via menu op de afstandbediening kom je in het OSD-menu.

Selecteer dan: reception TP search.

Om een nieuwe transponder bij de astra toe tevoegen selecteer je TP-index en druk je op 1.

Bij TP frequentie: 12,515 invoeren

En bij symbol rate 22000.

Polarity zet je op H

Zet de scan mode op free.(BVN is Free to air, de rest zit toch achter de decoder)

network seach zet je op off

succes

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen