Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Veel leden vonden het gebrekkige RSS feed systeem van het oude forum een gemis.

Gelukkig hebben we nu (volgens mij) wel een goed systeem.

Bij wijze van test hebben we voor de advertenties en voor het nieuwsforum alvast de feeds in gebruik genomen.

Als deze RSS feeds bevallen kunnen op verzoek (in dit topic) ook voor andere forums feeds worden aangemaakt.

Image2.jpg

Mvg,

Michel

• Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zal dit zeker deze week proberen te testen. ik gebruik het om mijn vu duo, om de reclametijd een beetje te vullen. Ik heb de feeds van Pli er ook in zitten en die werken naar behoren. Ik heb begrepen dat dit board met dezelfde software draait, dus zou e.e.a. ook goed moeten gaan. Zodra ik dit getest heb, zal ik het laten weten

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Geplaatst:

Zoals belooft, heb ik e.e.a getest. Ik heb Zowel nieuws al de advertenties op mijn vu box geplaatst

Ik ben 2 dingen tegen gekomen:

Als ik op een thread klik, krijg ik alleen het bovenste bericht te zien. Als er een reactie is, komt de thread wel weer bovenaan te staan (als ik het goed zie), maar ik zie dan niet de reactie, maar nog steeds het eerste bericht. (Dit hadden de jongens van Pli eerst ook, vandaar dat ik daar eerst naar keek)

Verder zie ik bij de advertenties wel de advertentie, maar niet de prijs. Dit zal komen omdat de prijs nu op een andere plaats staat. Ik zie dit niet als een probleem, want bij een interessante aanbieding, kan ik altijd nog even achter de PC kruipen.

Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben. Ik kan me voorstellen dat het geen prioriteit heeft en ik vind het allang mooi, dat we dit weer kunnen zien.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

• Beheerder
Geplaatst:

Dank je voor de feedback. Het is wel zo dat wij geen invloed hebben op de inhoud van de RSS feed. Die wordt door deze forum software gegenereerd.

Wij hebben nog niet geupgrade naar versie 3.2.3, misschien PLi wel. Dan zit er mogelijk nog een bug in de feeds in deze versie.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Hoe gaat het nu?

We hebben inmiddels een upgrade gedraaid naar 3.2.3.

Mvg,

Michel

• Beheerder
Geplaatst:

Als je een enigma2 receiver gebruikt kan je met de newsreader plugin deze feeds flle gebruiken.

Plaats de feeds.xml in /etc/

feeds.xml

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Als je een enigma2 receiver gebruikt kan je met de newsreader plugin deze feeds flle gebruiken.

feeds.xml

Mvg,

Michel

Hmmm... Wil ik ook eens vooruitstrevend zijn, krijg ik een http 404 als ik de Pli newsreader probeer te downloaden.

Iemand een idee waar ik die op een andere manier kan vinden?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

feeds.xml

Mvg,

Michel

Bedankt Michel voor de feeds.xml.Werkt perfekt nu hier op de dm 800 hd.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Ik heb de feeds aangepast op mijn VU, maar ik zie helaas nog steeds alleen maar de opening van een thread. Ik heb in eerste instantie mijn eigen file ge-edit, maar omdat dit niet werkte heb ik, om typefouten te voorkomen, de feeds.xml uit dit topic gedownload en op mijn box geplaatst.

Als iemand nu een reactie geeft op een topic, komt dit topic wel bovenaan in de lijst te staan, maar ik zie dan niet de laatst gegeven reactie, maar het openingsbericht van het topic.

Ik zal dit topic blijven volgen en als ik nog weer wat kan testen, doe ik dat graag. Voor mij heeft het geen haast, het is alleen een prettige aanvulling op dit forum. :)

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

• Beheerder
Geplaatst:

Vreemd, wij gebruiken hetzelfde systeem als Pli, duis kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat er verschil in zit.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Dit is inderdaad ook bij mij het geval

Ik heb de feeds aangepast op mijn VU, maar ik zie helaas nog steeds alleen maar de opening van een thread. Ik heb in eerste instantie mijn eigen file ge-edit, maar omdat dit niet werkte heb ik, om typefouten te voorkomen, de feeds.xml uit dit topic gedownload en op mijn box geplaatst.

Als iemand nu een reactie geeft op een topic, komt dit topic wel bovenaan in de lijst te staan, maar ik zie dan niet de laatst gegeven reactie, maar het openingsbericht van het topic.

Ik zal dit topic blijven volgen en als ik nog weer wat kan testen, doe ik dat graag. Voor mij heeft het geen haast, het is alleen een prettige aanvulling op dit forum. :)

Inderdaad is dit ook bij mij het geval.Bij PLI komt wel de reaktie er bij te staan en bij sat4all niet.Had dit bij mijn eerdere berichtje in dit topic niet in de gaten.

Draait het toch niet helemaal hetzelfde als bij PLI.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

• Beheerder
Geplaatst:

Voor zover ik kan zien is die optie er niet in IP.board.

Mogelijk heeft Pli zelf wat gemodificeerd in de code (dat gaan wij niet doen) of gebruiken ze een of andere addon die ik iig nergens kan vinden.

M.a.w, ik heb geen oplossing.

Mvg,

Michel

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor zover ik kan zien is die optie er niet in IP.board.

Mogelijk heeft Pli zelf wat gemodificeerd in de code (dat gaan wij niet doen) of gebruiken ze een of andere addon die ik iig nergens kan vinden.

ik heb inmiddels van een medewerker van PLI begrepen dat ze idd. de boardsoftware zelf hebben aangepast. Het zal op dit board dus (voorlopig) niet gaan werken. Ik wacht wel af of dit in de toekomst nog anders gaat worden, zo niet is dat ook geen probleem.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...