Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als deze ontvanger op een kanaal komt dan is de groene balk van de signaalsterkte voor ruim 80% aanwezig maar de oranje balk van de kwaliteit geeft niets aan. Na enkele minuten komt er wel beeld en is de oranje balk op dat moment ook 80%. In principe zijn alle kanalen dus aanwezig maar het zappen duurt wel erg lang zo. Het inladen van kanalen lukt daardoor ook niet. De antenne en de 2 condensators van 1000uF 25V zijn inmiddels vervangen maar dit gaf geen verbetering. Iemand soms bekend met deze klacht?

• 4 weken later...

Geplaatst:

Het lijk er op dat de voeding stuk is, kijk even in de ontvanger of er

ook bolle elco's op de voeding print zitten

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Helaas ligt het niet aan de voeding. Zoals ik al schreef waren de 2 condensators van 1000uF al vervangen en toen dit geen soelaas gaf heb ik alle condensators vervangen maar had geen effect. Toevallig deze week bij iemand geweest met dezelfde goedwerkende ontvanger en de voeding daarvan in de mijne gezet en het probleem bleef. Dus het zit in de hoofdprint. Heb ik beeld op een kanaal van een boeket dan heb ik ook direct beeld op de andere kanalen van dat boeket. Maar als ik een kanaal selecteer van een ander boeket dan duurt het minuten voordat er beeld komt. De ontvanger geeft dan aan: Zoekt kanaal. Na een paar minuten verdwijnt de tekst en is er beeld.

Geplaatst:

Ja dan zit het probleem op het moederbord als je het laat repareren

word het ook weer een dure grap ,ze zijn er al te koop voor 35 €

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...