Dutch Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Ook hier in Zweden geen kaartupdates met de laatste firmware voor Rebox 8000. Dus net geprobeerd om de oude firmware erop te zetten maar kwam bij 68% vast te zitten, tv gaf aan geen signaal en muurvast dus. Nu heb ik na koude omstart een error ERR:0x71. Heb gezocht op het forum maar kom dit nergens tegen. Wi kan my helpen om weer leven in me Rebox te blazen. Alvast bedankt. Groeten Erwin MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Dutch Geplaatst: 25 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2011 Heb net toch iets in het forum gevonden een paar bladzijdes terug. Gaan we proberen anders wordt het de Porter. We wachten het af. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Dutch Geplaatst: 25 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2011 Back in business !! Het werd uiteindelijk de Porter. Wat een gedoe zeg voor een simpele downgrade. Ik ga me eens serieus verdiepen in Octagon. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen