Ga naar inhoud


RE-8500 PVR naar Xtrend


vlaeken

Aanbevolen berichten


Netwerk technisch zou dit geen probleem moeten zijn.

Ik denk echter dat de opnameformaten van de 2 ontvangers onderling niet compatibel zijn.

Je zou dit kunnen testen om op de éne ontvanger naar de netwerkschijf van de andere ontvanger te verbinden en dan proberen om het betreffende bestand af te spelen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide ontvangers in huis, aangenomen dat je met 900 de ET9000 bedoelt. De Xtrend blijkt de .TS-bestanden van de Rebox zonder mankeren af te spelen; andersom echter niet. Mogelijk kun je met het programmaatje Fixit een Xtrend-bestand geschikt maken voor de Rebox, maar dat heb ik niet getest. Ik gebruik de Xtrend namelijk niet meer.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je op de Xtrend een mount inrichten naar het IP-nummer van de Rebox met als startmap /STORAGE. Loginnaam is root, wachtwoord is leeg. Op de Rebox is het theoretisch Menu -> Storage Manager, Network kiezen en dan Network settings. Daar het IP-nummer van de Xtrend invullen gevolgd door /media, user root en wachtwoord leeg. Om redenen die mij ontgaan, accepteert de Rebox geen diepere paden; ik kreeg /media/hdd/movies (wat het moet zijn) dus niet aan de praat, de onderliggende mappen in de media player van Rebox aanwijzen lukte echter weer wel. Maar zoals al gezegd, de Rebox kan de .TS-bestanden van de Xtrend niet afspelen en meldt een corrupte opname.

 

Nog een opmerking: de Xtrend vervuilt ongevraagd alle mappen op de Rebox waar hij is geweest met .cut en .meta-bestandjes.

 

Nog een gedachte achteraf: deze info is gebaseerd op OpenPLi 2.10 op de Xtrend.

 

Groeten,

 

Audioniek.

aangepast door Audioniek

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je op de Xtrend een mount inrichten naar het IP-nummer van de Rebox met als startmap /STORAGE. Loginnaam is root, wachtwoord is leeg. Op de Rebox is het theoretisch Menu -> Storage Manager, Network kiezen en dan Network settings. Daar het IP-nummer van de Xtrend invullen gevolgd door /media, user root en wachtwoord leeg. Om redenen die mij ontgaan, accepteert de Rebox geen diepere paden; ik kreeg /media/hdd/movies (wat het moet zijn) dus niet aan de praat, de onderliggende mappen in de media player van Rebox aanwijzen lukte echter weer wel. Maar zoals al gezegd, de Rebox kan de .TS-bestanden van de Xtrend niet afspelen en meldt een corrupte opname.

 

Nog een opmerking: de Xtrend vervuilt ongevraagd alle mappen op de Rebox waar hij is geweest met .cut en .meta-bestandjes.

 

Nog een gedachte achteraf: deze info is gebaseerd op OpenPLi 2.10 op de Xtrend.

 

Groeten,

 

Audioniek.

Dank je voor de goede uitleg zal morgen eens een en ander uit proberen

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...