Gast TestTest Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Na gebruik van het nieuwe board lijkt mijn oude gebruikersnaam niet meer te werken. Bij het invoeren van de naam en vraag om nieuw wachtwoord onstaat gelijk een foutmelding. Mijn account is TheWizard!. Ik denk dat het probleem het uitroepteken is. Wie kan hierover uitsluitsel geven. Van michel heb ik hierover niets meer vernomen helaas.
aardbeì Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 (aangepast) zomaar een gedachte, kan 't zijn dat TheWizard! je weergavenaam is/was maar je registratienaam een andere (of andersom) Ik vraag het omdat ik nu zie dat ik met aardbeì inlog terwijl dat vroeger alleen mijn weergavenaam was en aardbei m'n inlognaam mvrgr 25 oktober 2011 aangepast door aardbeì 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Beheerder Michel Geplaatst: 25 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik kan me aan deze vraag niet herinneren. Gebruik a.u.b. het contactformulier. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten