Earthfinder Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Hallo, Ik heb een Tevii S470 in mijn HTPC met Win7MCE en TVsource 3.2.2. Nu zijn er nieuwe drivers beschikbaar voor deze kaart. Als ik de nieuwe drivers installeer, is TVsource dan ook van slag en moet ik alle zenders e.d. opnieuw installeren en aanduiden? Of moet dat met het installeren van nieuwe drivers gewoon blijven werken? Mvg, Andries HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
BokkieBok Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Als door de nieuwe driver je sat kaart als een compleet nieuwe kaart wordt gezien door Windows, dan moet je inderdaad alles opnieuw inlezen/instellen. Maar dat is bijzonder onwaarschijnlijk. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Om zeker te zijn kan je een herstelpunt van te voren maken of zelfs de C: partitie back-uppen. Trouwens altijd verstandig om vaker een backup te maken van een lopend systeem. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen