Ga naar inhoud


Epg doet het niet.


zonnig

Aanbevolen berichten

Kennissen van mij hebben een DSR2221.

Ze zitten in Spanje dus ik kan zelf niets controleren, ben geheel afhankelijk van de info die zij mij sturen per mail/skype.

De DSR2221 hebben ze pas geleden ge-update, echter ontvangen ze geen EPG info meer.

Ze hebben geprobeerd om de ontvanger nogmaals te updaten, maar krijgen de melding dat de nieuwste firmware al geinstalleerd is.

Is bovenstaand een bekend probleem en heeft iemand een oplossing hiervoor?

Bedankt alvast!

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik lees meer meldingen dat na de laatste firmware update de EPG niet meer werkt.

Een oplossing is naar mijn weten nog niet bekend gemaakt,

Mogelijk zal je moeten wachten op een nieuwe update van de firmware.

Je kan nog wel proberen om een fabrieks reset uit te voeren of een nieuwe kanalenlijst te laden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan45;

 

Ze hebben de nieuwe kanalenlijst ingeladen maar het heeft niet geholpen. Nu hebben ze een mailtje gestuurd naar C+, als die ooit eens antwoord dan hoor ik het van ze en zal ik het melden op dit forum. Bedankt tot dusver.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord van C+ was: haal voor 10 minuten de steker uit het stopcontact en doe die er hierna weer in. Als dit niet de oplossing biedt, bel dan naar 0900xxxxxx.

Maw: een kul antwoord.

Maar ik kreeg net een mailtje vanuit Spanje. Plotseling (sinds vanmorgen) doet epg het weer. Raar, maar goed. Het is tot dusver opgelost. Ik hoop ook bij andere(n) die er problemen mee hadden.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms lossen dingen zich zelf op ,de steker er even uit halen , dat lost soms wel veel

problemen op ,het had kunnen werken, maar ja het werkt weer ,nu maar hopen

dat het zo blijft, je weet maar nooit met CD

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zonnig,

Bij mij heeft de EPG er ook een tijdje uitgelegen en dat heeft niets met de ontvanger te maken, echter met problemen bij CanalDigitaal. Dan heb ik het over de MediaHighWay EPG. De EPG die volgens de DVB standaard uitgezonden wordt heeft er niet uitgelegen.

 

Vaak vallen de problemen van de MHW EPG samen met de wisseling van de zomer/winter (of omgekeerd).

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...