Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 kan iemand mijn vertellen hoe de instellingen van een nokia9500 met een dubbelen humax lnb astra/hotbrid moet staan ik weet wel dat ik hem moet afstellen op de hotbrid gespiegeld moet de astra dan zelf hem pakken maar hij wil niet schakelen dus de instellingen van de nokia staan niet goed van alles geprobeerd ?? met voor baad dank
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 Ik werk ook met een Nokia 9500 (Dbox) en een Humax (Digistar) Monoblock. Hierbij is de Hotbird 3 of B en Astra 2 of A. Via DVBedit heb ik gewoon alle diseqc aanduidingen veranderd, alles wat 1 was is nu 2 en alles wat 2 was is nu 3. De schotel staat op de Astra gericht met de A kop in de klem, het monoblock hoeft niet op z'n kop erin dus de aansluiting v/d coax zit gewoon aan de onderkant. Wel even de ontvanger met menu....8.....2.....bij 1 de instelling op 12V 1/2 zetten, e.v.t. de schotel ook nog iets naar de hotbird draaien. Dit alles werkt zonder problemen. Succes ermee.
Ome Merde Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 yup, de hotbird-lnb op diseqc1 en de astra-lnb op diseqc2. Dit moet je ook in je settingslijst zo vermelden en klaar ben je. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen