Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zojuist m'n Smartwi ver 8 terug aangeschakeld en op de Vu+Duo werkt ie niet, op andere toestellen wel???

Op de DSR8121 werkt ie ook niet.

Moet er een andere soft in de client kaarten geladen worden of is dit aan CCCam te danken???

• Moderator
Geplaatst:

die smartwi druk je toch in het cam slot, of prak je die in een van de cardreaders en moet cccam er dan wat mee?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een cloneplus, en heb deze kaart direct in de cardreader gedaan. Dat werkt goed. (in een Vu+, met openpli 2.1)

Zowel in de DSR 81821 als in de Vu+ Duo gaat de kaart erin met de chip naar beneden, misschien dat het daaraan ligt? ;-)

aangepast door Dennis Fokkema
Geplaatst:

bij mij werkt ie prima op de vu+ en rebox 8000.

ook op flips hd ontvanger geen probleem.

amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.

Geplaatst:

Dat van kaart up of dwn heb ik allang opge lost:

Ik neem een vloeibare correctorstift, en kijk eerst hoe de kaart erin moet...

Dan op een zwarte behuizing, markeer ik de zijde waar de chip zit, met die witte corrector, en is het een grijze behuizing, dan neem ik een blauwe of rode marker om middenvoor op de sleuf waar de kaart in moet een streep markering van 0.5cm te maken...

Zodra er een kaart in moet zie ik van verre hoe die d'r in moet...

De Smartwi werkt perfekt op de Sab explorer, en de Defpro-S260.

Dus uitgesloten is de kaart en masterbox!

De Smartwi heeft de versie 2.43R0 aan boord en de kaarten zijn v-8

Noch op de Vu+ met CD/TVV CI, als direct in de Vu+ met CCcam als in de DSR-8121 werkt de Smartwi-1!

TVV kaart direkt in de rec doet het correct.

Dat de DSR8121 het niet doet, lig ik niet van wakker, moet er nog één kwijtraken, en dan verkoop ik de CD/TVV prullen niet meer.

Dat de Vu+ het niet doet vind ik vervelender.

Vandaag doet een SmartWi-1 het en morgen niet meer, overmorgen doet een Cloneplus het en daarna zal wel een clonesuperplus komen zeker die het dan na de andere ook nog doet??? Zo blijf je aan de slag.

Eigenlijk heb ik al de buik vol van die betaalaanbieders, ik krijg er diarree van!

Ik vind het is niet hun wil, maar de mijne die van belang is!

Geplaatst:

Ik heb verder uitgepluisd op het SmartWi forum, en zie dat ik de enige niet ben!

Echter van SmartWi zijde uit doen ze er niks aan en laten alles op zijn beloop!

Ze beantwoorden zelfs diverse klachten niet op HUN forum over HUN produkten...

Ik vermoed dat SmartWi een uitlopende zaak is, zonder verdere nieuwe soft om de huidige problemen op te lossen, en zou voorzichtig zijn nog hun produkten te kopen tenzij je ziet dat ze werken op Uw configuratie!!!!

Geplaatst: (aangepast)

De SmartWi werkt op de VU+. met met CCam.

Heb je de kaart van de SmartWi, nadat je de originele erin heb gehad, nogmaals in de SmartWi gedaan?

Wat je nog kunt doen is, de kaart van de SmartWi in de kaartlezer van de SmartWi. Spanning er afhalen, wachten, en weer aansluiten. Groene LED knippert even, kaart eruit en de originele er weer in.

Soms werkt het dan weer.

aangepast door schotel1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...