Bigfoot Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Beste Sat4allers! De laatste maanden ben ik nauwelijks meer actief geweest op het forum en daarom heb ik besloten om afscheid te nemen als moderator. Al enige jaren ben ik eigenlijk niet meer met de satelliet hobby bezig. Een belangrijke reden daarvoor is dat ik al een tijdje geen schotel meer heb thuis. Vorig jaar ben ik van mijn vrouw weg gegaan, en ben na de verhuizing ook overgestapt op digitale kabel van Ziggo. Ik weet, het is vloeken in de kerk hier, maar het bevalt mee eigenlijk prima. Mijn ex was Russisch en daarom was het toen wel handig om met een schotel Russische kanalen te ontvangen, maar jullie snappen dat ik daar zelf nu niet meer naar hoef te kijken. Ondanks dat ik zelf niet meer actief met de hobby bezig was, vond ik het nog wel een tijdje leuk om te modereren op het forum, het was altijd gezellig hier met af en toe de nodige 'levendigheid' . Ik wil jullie, leden en collega-moderators, dan ook allen hartelijk danken voor fijne tijd hier, en jullie en het forum veel succes wensen in de toekomst. Ik zal zeker nog af en toe wel eens een kijkje nemen en wat posten.
pukje Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 OK,veel gebeurt bij jou dat is ook niet erg dan is het leven niet zo eentonig
Zilverster Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 @Bigfoot, Altijd weer jammer berichten te moeten lezen van mensen die stoppen, maar begrijpelijk, er is meer dan de hobby alleen ................ Bedankt voor je inzet, en ook jij veel succes in de toekomst toegewenst, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Satdorus Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 @Bigfoot Het is altijd bewonderenswaardig als iemand vrijwillig zijn spaarzame vrije tijd wil delen met andere. Als je dan ook nog mensen daarmee helpt, super. Bigfoot bedankt en ik wens je het allerbeste!
1pm Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Heb altijd al respect gehad voor inderdaad mensen die daar hun vrije tijd voor inleveren. Bigfoot het gaat je goed 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Rataplan Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 (aangepast) @Grotevoet, Het waren inderdaad levendige tijden. De ontplooing van het satwereldje, de hoogtij dagen voor de sathobbysten. Satamateurs tegen de grote network bonzen. Het ga je goed Grotevoet. Btw " better to be loved and hartbroken, then never been loved". 26 oktober 2011 aangepast door Rataplan
Sjattuh Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Thx voor alles. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Bigfoot, thx voor de jarenlange samenwerking. Nog een dinosaurus die verdwijnt onder de mod iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Feedhunter Rini Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Big Foot Bedankt voor alles! het ga je goed!! Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
guykers Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 bedank voor jouw onbaatzuchtige inzet de afgelopen jaren nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
paardengek Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 Bedankt voor je inzet voor sat4all !! Met vriendelijkegroet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Beheerder Michel Geplaatst: 27 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 27 oktober 2011 We zullen hem nooit vergeven voor zijn overstap naar de kabel, maar we willen hem wel danken voor de tijd dat hij wel nog het juiste kabeltje gebruikte Bigfoot enorm bedankt voor al je inzet in het verleden en laat je regelmatig nog eens horen! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
kees hekstra Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 bedankt jongen!!! Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Bigfoot Geplaatst: 27 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2011 Dank voor alle mooie woorden! Maar ik blijf hier wel af en toe rondkijken hoor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen