Ga naar inhoud


Bigfoot stopt als Moderator


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Ik denk dat je toch een vergissing hebt gemaakt je ex de schotel mee te laten nemen :) Terughalen dat ding, en een beetje rap graag :D

Ook ik kijk weinig via de schotel, kijk sowiezo niet veel tv, maar je weet niet wat je mist. Zeker met het huidige HD aanbod en de vele leuke mogelijkheden van het internet :whistle:

 

Jammer dat je stopt met modereren. niet vergeten: более чем достаточно женщин в мире :crazy:

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ Bigfoot, misschien krijg je wel ontwennings verschijnselen, en zien we je weer snel terug. In iedergeval bedankt voor het modereren.

Nu begrijp ik je avatar van de Leningrad Cowboys

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, je hebt gelijk, "Meer dan genoeg vrouwen in de wereld" . Op dit moment geniet ik van taco's en burritos, om het zo maar eens te zeggen, in plaats van borscht en blini's

 

Schotel ligt nu in mijn kelder dus wellicht hang ik die wel weer eens op. Dan zal er ongetwijfeld een HD Dreambox met netwerkaansluiting aan gehangen worden ;)

 

Avatar heb ik overigens overgehouden van mijn tijd in Finland.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zullen je wijze woorden missen , het ga je goed , en als je de wok terug wil hangen laat het ons weten ( zet wel het bier fris )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben gewoon te lui die avatar te veranderen..Als ik wat meer tijd heb dan zal ik er mee bezig gaan.

Voor dat kijken via de kabel ben je bij mij wel in de rating omlaag gegaan. Ga je in de hoek staan schamen. Foei! :eek:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...