Ga naar inhoud


Moeten wij chinees gaan lezen ?


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

ach, zouden de chinezen hun geld uit de amerikaanse markt halen dan is de USA ook bankroet.

En kort geleden habben de chinezen nog Bahrein uit de financiele brand moeten redden.We komen niet meer om de chinezen heen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen Europa langzaam gaan overnemen op deze manier. is nog steeds een stuk goedkoper dan oorlog voeren!

voorop ben geen voorstander van oorlog maar een oorlog

heeft ook zijn voordelen.

met een nieuwe schone lei beginnen ,kijk maar naar duitsland wat ze klaargespeeld hebben tussen

1945 en 1960.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorop ben geen voorstander van oorlog maar een oorlog

heeft ook zijn voordelen.

met een nieuwe schone lei beginnen ,kijk maar naar duitsland wat ze klaargespeeld hebben tussen

1945 en 1960.

Maar ja wie staat er dan klaar met een Marshal-plan na een WOIII? De USA heeft geen geld meer daarvoor. China zie ik er niet voor aan om met zo'n hulppakket over de balk te komen. De Zuid-Amerikaanse staten hebben volgens mij ook nog niet een dergelijke reservepot met geld.

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ja wie staat er dan klaar met een Marshal-plan na een WOIII? De USA heeft geen geld meer daarvoor. China zie ik er niet voor aan om met zo'n hulppakket over de balk te komen. De Zuid-Amerikaanse staten hebben volgens mij ook nog niet een dergelijke reservepot met geld.

 

daarvoor moest duitsland ook de oorlogschade betalen "wieder gut machung" waar o.a. nederland

goed aan geprofiteerd heeft o.a. duitsland mocht bepaalde producten niet maken en moesten het uit nederland betrekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een hoop euro's bijdrukken. Dan zijn de bergen euro's die de chinezen hebben gelijk een stuk minder waard.

 

De chinezen hebben trouwens zo veel euro's omdat wij alleen nog maar spullen uit china kopen. Aan de andere kant werken de chinezen zich natuurlijk ook het pleuris voor een hongerloontje. Voor die paar centen zouden wij niet een ons bed uitkomen ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel eens wat in China gekocht. Had die dingen binnen 7 dagen hier in huis. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zorg wel dat ik onder de $20,- blijf anders invoerrechten en b.t.w. Heb bijvoorbeeld een klasse A versterker gekocht voor $150 en die in bouw pakketjes van $20,- laten bezorgen. Ook een pickit 3 met zif sockets voor nog geen €25,-. Het gaat in deze globale wereld om een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Waar het vandaan komt telt niet zo meer.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Heb wel eens wat in China gekocht. Had die dingen binnen 7 dagen hier in huis. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zorg wel dat ik onder de $20,- blijf anders invoerrechten en b.t.w. Heb bijvoorbeeld een klasse A versterker gekocht voor $150 en die in bouw pakketjes van $20,- laten bezorgen. Ook een pickit 3 met zif sockets voor nog geen €25,-.

 

Ik koop regelmatig onderdelen uit china en ook wel meer dan 20 euro. Als je iets als "gift" laat sturen dan betaal je geen invoer rechten.

Als "gift" verstuurd kan je tot 150 euro (d8 ik, kan iets minder zijn ) belastingsvrij laten sturen.

maar ik heb al vaker voor 125 euro besteld en heb nooit invoerrechten betaalt.

 

En de mindere kwaliteit merk je zeker wel bij veel produkten.

Kwaliteit betaal je gewoon .

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...