Gast marivermeer Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 eindelijk, satinstallatie werkrnd. Komen kids op bezoek, zitten wat te zappen, en ja hoor alles naar fabrieksinstellingen. Niks geen kanalen meer. Weet iemand hoe ik alles weer terug kan krijgen op de sab titan 1
Sprietje Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 Hoe is het nu met je schotel afgelopen? Staat die nu op een hoge mast achter in de tuin of hangt hij nu boven je erker?
JanR Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Als je een backup hebt gemaakt en deze op een usb stick hebt kun je deze terug zetten, inclusief je kanalen lijst. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Gast marivermeer Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 he, ik zie dat mijn atwoord niet geplaatst is. Staat aan voorzijde op erker, geen enkel probleem.
Sprietje Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Het is voor je te hopen dat dat nog lang zo mag blijven want het is toch vóór de voorgevel, hoe klein de schotel ook is.
Gast marivermeer Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 ach we zien wel, en mochten ze moeilijk doen ja dan kan ik het dak op
Sprietje Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Inderdaad, je bent voor geen gat te vangen, zie bijlage:
Gast marivermeer Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 haha zo gaat het dan gebeuren ja. Maar heb nog een vraagje: bij veel zenders staat er tussen haakjes 28 achter de naam. Wat betekend dit eigenlijk ? Verder hier goed te spreken over de kwaliteit van de zenders.
Seniorsatter Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 (aangepast) Dat betekend de Astra 2 Satelliet op 28.2 Graden Oost en 13 betekend dan de Hotbird op 13 Graden Oost 6 november 2011 aangepast door Seniorsatter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen