Ga naar inhoud

Synology DS211 TS files verplaatst en niet meer af te spelen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in mijn netwerk de NAS vervangen door een DS211 van synology. Prima NAS, mounts gelukt en kan streamen en afspelen. Nu heb ik van de oude NAS nog een aantal oude TS files overgezet. Als ik deze oproep via het video menu kan ik deze vervolgens niet afspelen op mijn DM500HD. Wat kan dit zijn? Iemand een goede oplossing?

if you gotta go, go with a smile

Geplaatst:

Zet de even een paar bestanden over naar een PC om te testen. Kijken of ze daar nog wel werken, misschien zijn ze corrupt. Hierna kun je ze mischien nog door video software halen om eventule fouten te herstellen. succes

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Geplaatst:

Kan ook een 'rechten' issue zijn. Vergelijk eens een vers opgenomen bestand met een oude die je hebt overgezet.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

De bestanden kan ik op de PC gewoon oproepen en afspelen. Ze zijn dus niet corrupt. Ik zal de rechten van de bestanden nog eens bekijken.......

Geplaatst:

Het waren de rechten... via de bestandsbrowser op de synology eenvoudig aan te passen. Rechten waren op een andere gebruiker gezet omdat de bestanden onder die naam op de NAS waren gekopieerd. Anderen dan die gebruiker hadden niet genoeg rechten voor afspelen. Bedankt voor de tips, probleem opgelost.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...