Ga naar inhoud


Rsi E2 V0.1.1


D_liver

Aanbevolen berichten

Rsi E2 V0.1.1

 

 

After the first Modified Official Firmware version of RSI it's now time from the first E2 firmware version of RSI.

This E2 RSI image is 100% based on the RTi GIT. So please guys remember this is the first initial release so many

problems will come up.

 

Skin: PingFlood

Bootlogo: Daconi

Maincode: RTi team (www.azbox-enigma.eu)

Little code changes: RSi team (www.rsi-images.org)

 

Many thanks to all the guys how support us: All members of the RTi team, PingFlood, Daconi, Zeini, Dingo,

Guardian, Brombeer, Ronnie1966, xenobyte and our German friends of ****vieze pop-up site verwijderd****

 

Watching pay-tv without subscription is illegal. Don't kill our hobby !

 

http://www.rsi-image...?download_id=14

aangepast door Michel
site met talloze pop-ups verwijdred

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wow..ik ben onder de indruk. Dit is echt een zeer goed werkende firmware. Heb nog weinig problemen ondervonden.

Ook voor het eerst geen hangende beelden meer na het zappen, dankzij de tip om de kanalenlijst op een andere manier te flashen. Eerlijk gezegd heb ik nu gewoon vanuit de eigen downloads in deze image, de Hans settings laten installeren.

 

Een paar puntjes:

 

- Na het installeren van handmatige ipk's wordt door die Hans kanalenlijst steeds de GUI automatisch herstart.

- In het Mediacenter kan ik browsen naar de oude opnames die nog met de Opensat firmware zijn gemaakt, echter worden deze niet afgespeeld en ik kom ook niet meer uit het Mediacenter, een reboot is noodzakelijk

- Ik kan de eigen opnames bij afspelen niet met de 3-6-9 toetsen doorspoelen, wel met de >> toets, hetzij moeilijk, de beelden gaan pas na enkele seconden vooruit terwijl de teller wel mooi soepel spoelt.

- De GUIDE toets geeft geen EPG functie, wel via INFO en dan GEEL - op zich dus geen onoverkomelijk probleem

- Ik kan de teletekst knop niet vinden, maar dat kan aan mij liggen. Heb nog niet veel tijd gehad om alles door en door te testen.

 

CCcam moet handmatig geinstalleerd worden, er is geen download voor softcam functie's. Maar dat is misschien juist de bedoeling.

Wat is feitelijk het verschil met de RTI 1.3 ? Alleen de "Pingflood" - skin ?

 

Kunnen jullie geen port doen om de Kerni HD1r2 skin werkend te krijgen ? Dat is mijn favoriet namelijk (en voor wie hem kent zal dit wel voor hun ook het geval zijn).

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil deze er morgen inzetten.

Moet ik antenne instellingen van nu (originele firmware) noteren en deze overnemen of werkt dat anders dan de ori firmware? Een originele kaart werkt hiermee, toch?

Zou iemand svp in het kort kunnen schrijven hoe deze firmware geïnstalleerd wordt vanaf USB?

Bedankt.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat antwoord kunnen andere mensen niks. We geven graag nog iets meer uitleg:

 

Voor Enigma2 beginners is deze file handig (ooit eerder gepost op Sat4all): http://www.multiupload.com/MUX3WIFJM9

 

Hier zit alles in dat je nodig hebt, inclusief CCcam voor de interne kaartlezer werkend te krijgen.

 

Inmiddels moet je wel de .e2 file flashen met Azup 2.1.3 - je moet echter eerst Azup 2.0.4 installeren om alle OCX bestanden en registrys juist te hebben.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg fraaie firmware.

Kanaallijst van Hans erin. Echter bevriest het beeld regelmatig als ik uit de voorkeuzelijst een station kies. Dan kan ik ook niet meer naar een ander kanaal schakelen. Krijg dan een melding als time out. Videoinstelling hdmi en 1080i of p geprobeerd. Dan moet ik de kast rebooten.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...