trega Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Op ëën schotel heb ik twee ontvangers aangesloten n.l. een Philips DSR 7141 en een Philips DSR 2221, Op eerst genoemde heb ik wel e.p.g. en op de 2221 sinds kort niet meer. Bij Canal Digitaal hebben ze geen beschrijving meer ( te oud ! ) om dit te verhelpen. Wie kan mij zeggen hoe ik weer e.p.g. op mijn scherm krijg.
Philips Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Als je alleen een van de receivers op je schotel aansluit, krijg je de EPG dan weer terug, zo zou ik proberen te zoeken. Heb er niet direct een antwoord op. Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Sprietje Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Beste trega Het zou kunnen dat het kanaal van de Electronische Programma Gids niet meer in de CanalDigitaal zenderlijst staat van je tuner. Die hoort op positie 499 te staan. Controleer dit even in je tuner.
satencom Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Er is nieuwe software beschikbaar voor de CanalDigitaal SD-ontvangers. kijk hier even hoe je dat er in zet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen