lucdec2 Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Hallo, dyndns updaten kan hier niet via de router vast ip niet beschikbaar heb een dm800 met openpli, maar slaag er niet in een dyndns updater te installeren. deze die ik afhaal van het pli downloadmenu werken niet...heb ook al hun forum bezocht en vragen gesteld zonder resultaat.. Zijn er nog mensen met een updater in hun box zelf die mij kunnen een tip geven, eventueel met een ander image? of is er een losse plugin beschikbaar ? zo ja waar vind ik die en hoe te installeren? dank
fonske Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 in de newnigma image is deze te vinden, een paar instellingen juist zetten en dit werkt db8000 db800 db600 db500hd chanelmaster 1.20m draaibaar visiosat bigsat
lucdec2 Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2011 in de newnigma image is deze te vinden, een paar instellingen juist zetten en dit werkt bedankt fonske Mag ik vragen waar ik dit image kan donwloaden voor de dm800 en of het makkelijk is om de softcam cccam erbij te installeren ?
aardbeì Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 (aangepast) inadyn, 't zit volgens mij ook gewoon in PLi hoor oeps, die had je al te pakken, waarom werkt ie niet, weet je dat 29 oktober 2011 aangepast door aardbeì 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 hier is een topc waar inadyn in aan de gang geschopt is http://www.sat4all.c...in-de-dreambox/ mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
lucdec2 Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2011 @aardbei neen, neen hoor Ik vind nergens inadyn terug. Eerlijk gezegd ben ik een stukje ontgoocheld in openpli. Ik had toch tenminste 1 goede eenvoudig te installeren dyndns updater verwacht. Waarschijnlijk heeft de community andere prioriteiten Jammer, heb altijd graag met het image gewerkt. enfin ik probeer eens wat newnigma te bieden heeft...
aardbeì Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 (aangepast) jawel hoor, hij zit er gewoon in applicaties > downloaden plugins >? dyndns /edit ff je Pli draad doorgelezen daar, welke versie pli had je erin? als ie té oud is (ik las ergens maart dit jaar?) dan kan 't nog wel eens zijn dat die downloads niet meer beschikbaar zijn ('t is immers beta, de releases laten ze wel keurig staan) bij mij download ie nl. wel gewoon die dyndns set (draai een recente image, 27 oktober ofzo) 29 oktober 2011 aangepast door aardbeì 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
lucdec2 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2011 Bedankt aarbei, de laatste versie van openpli2 geflashed, nu wil dyndns wel installeren. opgelost, bedankt ook pli team !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen