Tonskidutch Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 zo is het, Tinus het moest ook vooral niet zo onaardig overkomen, sorry, maar weetgierig. opdat je nu met je nieuwe 7020hd uit de voeten kunt ciao Eleanor Blancmange
bigtwin Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 (aangepast) hoi, maar ter zake.... na een paar dagen emmeren is de dm7020 in gebruik en lijken mijn problemen opgelost, met pijn en moeite heb ik de nieuwste newnigma image op de 7020hd geflashed wat alleen maar ging via dreamup ( usb kabel en utp kabel ) waarna ik kon gaan inrichten. i Zal toch niet!? Lijkt me een behoorlijk diskwalificatie voor deze box! Hopenlijk komen hier nog andere berichten over... 4 november 2011 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
pbtinus Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Ik durf te zeggen dat de oorzaak van het emmeren eerder aan de gebruiker heeft gelegen als aan de box..... Zoals wel vaker het geval is. Gr. Tinus
Perdi Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Gemini Project is de door Dream gesponsorde community die al lang weet dat Enigma 3 closed source wordt. Om die reden is hun nieuwe inspanning al lang niet meer in de vorm van een te flashen image beschikbaar, maar in de vorm van een plugin: G3. Je hoeft je 7020HD dus niet meer van een ander image te voorzien, maar je installeert in dit geval de G3 plugin. Hoe? Installeer de G3 wizard (g3wizard_0.15-r0_mipsel.ipk) die je op hun website of elders kan downloaden en voer de wizard uit. Je hebt nu alle bekende toevoegingen uit de voormalige images tot je beschikking. Een paar zijn er voorgeïnstalleerd, alle andere kan je met je AB downloaden en installeren. Omdat Gemini officieel niet met CS te maken wil hebben, moet je emus van derden ergens anders vandaan halen. Dat kan door b.v. het installeren van de tunisiasat plugin (tunisiasat-addons-manager_3.0_mipsel.ipk). Daarin zit een wereld aan plugins, onder andere de emu versies die je nog hebt voor G3. In dit voorbeeld gaat het om de 7020HD, maar op dezelfde manier kan je alle actuele Dream modellen van G3 voorzien. Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
GerjanT Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Ik praat niet over "perfecte newenigma, ik ben een PLI fan. Ik ben van origineel naar PLI proberen te gaan, dan kun je zelfs niet meer wepbased terug naar origineel maar wel naar newenigma. Inmiddels is er een werkende OpenPLI image online. Visiosat Bisatellite G4 Quadro, 4 quad ALPS LNB's, DM7020HD & DM500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen