lindberg Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 hallo allemaal,waarschijnlijk is het al eens ter sprake gekomen maar ik kan er zo 1.2.3 niets over vinden..sinds men bij Cd de zenders opnieuw heeft ingedeeld kan ik bijv. niet meer opnemen van veronica en kijken naar ned2 ...of omgedraaid.ik neem aan dat dit iets met de transponders te maken heeft maar weet er verder geen oplossing voor... iemand enig idee ?..suggestie ?..oplossing ? please. many thanx...Lindie live long and prosper ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbeegee Geplaatst: 30 oktober 2011 Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 Waarschijnlijk heb je na de nieuwe zenderindeling vergeten de kanalen van de ene tuner naar de andere te kopiëren. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ; Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 30 oktober 2011 Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 Hoe heb je de ontvanger aan gesloten ,met twee antenne kabels of door gelust Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk Puister Geplaatst: 30 oktober 2011 Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 En heb je AutoDescrambling in de CAM-menu uitstaan? TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lindberg Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 jaaaaa.. Mrbeegee had de goede oplossing.!!..en eigenlijk moet ik me schamen dit zelf vergeten te zijn. maar goed ,de vrouw ( en ik ) zijn weer erg blij met onze Toppie. jammer trouwens dat de beeldkwaliteit sinds de nieuwe indeling beduidend achteruit is gegaan.. bedankt voor de snelle en vooral nuttige reactie !! Grtz Lindie. live long and prosper ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen