maja Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik heb een M7 Sat 801 HD ontvanger gekocht deze wil ik laten draaien met een oudere smartcard van canaldigitaal. Ik zou daarmee Ned1 ,2 en 3 willen ontvangen maar dat doet deze ontvanger niet. In het scherm komt te staan smartcard ongeldig. In mijn dream 7000 doet deze kaart het gewoon op 1.2 en 3. Heeft iemand daar ervaring mee?
satencom Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Er zit maar 1 ding op ,bellen met CD om de nieuwe oranje kaart Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
maja Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2011 Dan moet ik een abonnement afsluiten denk ik.? Voor mij is Ned.1,Ned2 en Ned.3 genoeg. De andere zenders zijn voor de helft reclame zenders. Daar heb ik geen interesse in.
satencom Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Ja dat klopt ,een andere oplossing is er denk ik niet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
clemens2 Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 helaas je ontvanger werkt niet met de oudere kaarten. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
kasato Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 Klinkt gek... maar je heb de kaart er wel in met de chip naar beneden
basi Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 De M7 Sat801 satellietontvanger werkt uitsluitend met de MediaGuard 3 smartcards, heeft CanalDigitaal Webcare geantwoord op het satellietforum. Je kunt via http://www.canaldigi...ard-ruilen.aspx je kaart omwisselen. In veel gevallen is de smartcard-wissel gratis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen