funkyduck Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik betaal al jaren trouw 9,95 euro per maand voor mijn abonnement met Canaldigitaal. Ineens werd in plaats daarvan 10,95 euro afgeschreven. Ik waagde hier een mailtje aan en kreeg toen te horen dat de prijzen waren verhoogd. Dit ook nog eens terwijl er op de website nog steeds 9,95 euro staat voor het basisabonnement! Later werd ik gebeld of ik tevreden was met de helpdesk. Ik heb toen het verhaal uitgelegd en vervolgens werd mij kenbaar gemaakt dat ik gewoon een abonnement had van 9,95 euro en dat het hersteld zou worden. Het geld werd gecrediteerd. Mocht het wederom fout gaan, zou ik weer contact moeten opnemen. Maar hij hoopte dat het goed zou gaan nu. Een maand later werd er weer 10,95 euro afgeschreven en klom ik dus weer in de mail om voor deze euro te vechten. Dan krijg ik de volgende reactie, waarna na mijn reactie daarop geen reactie van Digitaal meer terug kwam. Toen de prijs werd verhoogd naar 10,95 kon u bezwaar maken. Dat heeft u toen gedaan, en daarom bleef u (na uw bezwaar) 9,95 per maand betalen. Per september echter zijn de kortingen voor iedere klant die nog de oude prijs betaalde (zoals u) eruit gehaald, en betaald iedereen de huidige prijs. Het is nu dus niet meer mogelijk om het BASIS pakket te ontvangen voor minder dan de huidige prijs van 10,95 per maand Klopt dit nu? Of word ik voor de zoveelste keer bij de poot genomen door de bandieten van CD?
ProXar Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik kreeg na een mail naar CD ongeveer hetzelfde antwoord. De prijs van € 9,95 op hun website is icm met een aanbieding dat ik. In de nieuwsbrief van juli staat de aankondiging en dat je bezwaar kunt aanteken in de vorm van opzegging van je abbo. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
funkyduck Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2011 wat een klantonvriendelijkheid zeg Dus stel dat het klopt, dan betalen nieuwe leden minder dan trouwe oude leden?
Moderator ceesv Geplaatst: 30 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 30 oktober 2011 Dat nieuwe klanten tijdelijk minder betalen als vaste klanten is niet alleen aan Canaal Digitaal voorbehouden. Dat begint bij kranten ( de eerste 6 weken voor de helft van de prijs.) tot aan abonnementen voor telefoon aanbieders. Ook de tripple play aanbieders werven zo nieuwe klanten. Om daarvan te profiteren, kan je elk jaar van provider veranderen, dus na Canaal Digitaal een jaartje Digitenne en dan weer terug naar Canaal Digitaal. Bij sommige aanbieders is er nog wel eens een spelletje blufpoker mogelijk, indien je het abonnement opzegt. Soms wordt je dan gebeld met de vraag, je opzegging te heroverwegen, waarbij er dan een speciale prijs aangeboden wordt. Vergeet alleen niet, dat nieuwe leden een smartkaart, en aansluit/administratie kosten betalen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Devrim Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 wat een klantonvriendelijkheid zeg Dus stel dat het klopt, dan betalen nieuwe leden minder dan trouwe oude leden? Dat is heel normaal hoor, dat heet marketing. Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Sprietje Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Dat de abonnementsprijs omhoog zou gaan was al vele maanden bekend. Zie ook de melding in Totaal-TV http://www.Bron: Totaal TV/?action=nieuws&id=5716
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen