Ga naar inhoud


4e smartcard


funkyduck

Aanbevolen berichten

Ik had het filmpje van de smartwi niet gezien nog en ook niet kunnen vinden. Ik heb inmiddels wel een goedwerkende Smartwi hier staan. Maar nu wil ik 1 van mijn smartcards weg gaan doen. Maar nu vraag ik me af hoe het werkt als ik een smartcard of abonnement ga opzeggen en dat een ander persoon mijn smartcard wil gaan gebruiken ter uitbreiding van zijn aantal smartcards. Hoe is de weg dat een ander een smartcard van mij gaat gebruiken als extra smartcard? Op de website van CD kom ik er echt niet uit. Die is zo MEGA onduidelijk :(

 

off-topic: Ik krijg geen notificaties van nieuwe berichten van dit forum. Jammer dat dit forum in tegenstelling tot veel andere fora voor mij zo slecht werkt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is toch geen probleem.

Je kan en mag op één abonnement een tweede en derde abonnement hebben van elk € 2,50

Wat ik dan weer irritant vind is dat voor HD op je tweede kaartje je weer €5,00 extra moet betalen dus 2x €5,00. Intern sharen naar je andere receivers scheelt dus een behoorlijk wat geld op den duur.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ruwebol schrijft:

“Intern sharen naar je andere receivers scheelt dus een behoorlijk wat geld op den duur. “

Over een week zullen we weten of er nog wat intern te sharen valt. Dan zou het volgens de berichten nog maar mogelijk zijn om per 10 seconden maximaal 2 coderingspulsen te vragen per kaart om het gecodeerde signaal te blijven bekijken. Vraag je meer dan 2 maal per 10 sec. de codering, dan gaat het beeld op zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...