Ga naar inhoud


4e smartcard


funkyduck

Aanbevolen berichten

Wat ik dan weer irritant vind is dat voor HD op je tweede kaartje je weer €5,00 extra moet betalen dus 2x €5,00. Intern sharen naar je andere receivers scheelt dus een behoorlijk wat geld op den duur.

 

Ja zie je, dat staat dus nergens duidelijk op de site. Wat een bende!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ ruwebol schrijft:

 

“Intern sharen naar je andere receivers scheelt dus een behoorlijk wat geld op den duur. “

 

Over een week zullen we weten of er nog wat intern te sharen valt. Dan zou het volgens de berichten nog maar mogelijk zijn om per 10 seconden maximaal 2 coderingspulsen te vragen per kaart om het gecodeerde signaal te blijven bekijken. Vraag je meer dan 2 maal per 10 sec. de codering, dan gaat het beeld op zwart.

 

Nou lekker! Goed nieuws :( Maarre, van deze zaak wist ik dan ook weer niets af. Waar hangt het een en ander vanaf? En hoezo weten we het vanaf volgende week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@funkyduck schrijft:

“Nou lekker! Goed nieuws Maarre, van deze zaak wist ik dan ook weer niets af. Waar hangt het een en ander vanaf? En hoezo weten we het vanaf volgende week?”

Als jij dat niet weet, dan lees je dit forum toch maar slecht. Onder de kop Nieuwsberichten, is het onderwerp te vinden dat heet: CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing. Dat is inmiddels al 638 berichten lang, dus een zeer populair onderwerp. Op 5 oktober, in bericht 415 is al melding gemaakt dat CanalDigitaal had aangekondigd, dat er maatregelen genomen gaan worden dat ook intern sharen beperkt gaat worden. Dit bericht heeft op de site van CanalDigitaal gestaan maar is wegens de heftige commotie die ontstond weer verwijderd.

Lees ook bericht 432 maar eens. Dus eind november zullen we weten wat CanalDigitaal voor ons in petto heeft. Wacht dus nog even voordat je kosten gaat maken om intern te sharen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, gevonden. Het was inderdaad even wat leesvoer :P Maar volgende week is nog niet eind van de maand toch?

Ik heb inmiddels deze week een Smartwi draaien omdat door CD max 3 kaartjes worden verstrekt op 1 abo en ik ivm de kinderen 4 wil kunnen bedienen.

Als CD 4 kaartjes bij 1 abo zou leveren, zou ik dat gedaan hebben en meer abonnementsgeld aan CD betaald hebben. Ik vind 3 ook maar een raar getal hoor in deze tijd waar we meestal toch meer dan 1 kind hebben. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Volgde de op en aan merkingen in deze discussie.

Hier een waarschuwing voor allen.

Iedere wijziging op je abonnent hoe dan ook, BV: toevoegen van en HD pakket of up-date van basis naar het FamiliePakket enz. heeft een contract verlenging van ten minste 1 (één) jaar tot gevolg. Dat is dan tevens voor je 2e / 3e kaart, je aanvullende abonnementen als bv. Filmnet 1 enz.

Dat is dus uitkijken wat je doet. Helaas zijn deze "mensen" niet te vertrouwen. Alle telefonische contacten lopen via call-centra, aardige mensen maar zonder de mogelijkheid een beslissing te nemen. (mogen) Je denkt dan "Dit is gereleld, doch helaas". Hoed U tegen teleurstelling.

Waarom schrijf ik dit: TUINDE ER ZELF IN. HELAAS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is te hopen dat Smartwi blijft werken, gezien de plannen die CDS heeft om cardharing tegen te gaan.

Het is inderdaad erg jammer dat je voor iedere smartcard apart moet betalen. Dat doe ik zelf ook al een tijdje niet meer.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...