Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wie kan mij helpen aan het lijstje met kanalen om de satelliet poss. in te stellen? Het is een lijstje met van elke satelliet 1 kanaal waarop je moet gaan staan om vervolgens de satelliet poss. in te stellen.

Ik heb het een keer op deze site zien staan en kan nu ik hem nodig heb niet meer vinden.Ik hoop dat iemand het lijstje heeft of weet waar ik het kan vinden.

Groeten uit Lat 52.21N Long 004.54E (Amsterdam)

Geplaatst:

ik den k dat je iets anders bedoeld,,, dan hetgeen je schrijft/vraagt:

een sateliet positie is vast en heeft tov jouw locatie vaste instellingen nodig voor de schotel (zie http://home.online.no/~jensts/Satellite/lookangles.htm) maar als je de schotel gericht hebt hoef je niets anders meer te doen dan je receiver te vertellen/instelling dat hij staat te loeren naar bijvoorbeeld astra....

de receiver zal alle zenders/kanalen voor astra vinden middels een frequentiescan of middels de voorgeprogrammeerde kanalenlijst.

dus zoek je wellicht een voorgeprogrammeerde kanalen lijst en niet een sateliet positie lijst???? denk ik vermoed ik?

chiao

Say Your Prayers

Anoushka Shankar

Geplaatst:

Ik heb pet123 voor motorisch systeem in mijn Hummie zitten.

Om de sats. te kunnen opslaan moet ik op elke sat. een ongecodeerde zender hebben met een frec. die niet voorkomt op een nabij gelegen satelliet. Op die manier voorkom je dat je signaal uitslag krijgt,de sat. opslaat en dan blijkt dat je de naast gelegen sat. hebt opgeslagen omdat die toevalligook een zender met die frec. heeft.Ik weet dat er zo`n lijstje bestaat,maar ik kan hem niet meer vinden! Als ik hem op een of andere manier te pakken krijg print ik hem meteen uit!

Wie kan mij helpen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen