Ga naar inhoud

bestand of map van Vu+ naar PC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien is het al eens aan de orde gekomen, maar ik heb de volgende vraag.

Hoe krijg ik een opgenomen programma, op een gemakkelijke manier naar de PC?.

Ik bedoel hiermee geen streamen, maar echt een programma overzetten op de PC.

Van de PC naar de Vu+, doe ik met DCC en dit gaat heel eenvoudig.

In het rechtse venster zoek ik het over te zetten programma (videoclip), in het linkse venster open ik de doelmap en klik dan op pijltje naar links. Alles gepiept in enkele seconden.

Andersom zou dit ook moeten lukken, maar 1 programma, bijv. in het mapje muziek, bestaat uit meerdere regels.

Welke regels moeten er overgezet worden naar de PC?.

De bedoeling is, om opgenomen programma´s van MTV Lİve HD op de PC te krijgen, dan te converteren, en dan op mij iPod te zetten.

Iemand die het mij kan uitleggen?.

Greetz,

Togan.

Geplaatst:

Je kan op je PC in verkenner rechtsklikken op "computer", dan "netwerkverbinding maken". Je Vu+ wordt dan een netwerkdrive (\\server\share). Hierbij krijgt je Vu+ een drive letter en wordt gezien als extra harddisk. Kopieëren gaat nu gemakkelijk.

Geplaatst:

@tonskidutch,

Aan de appstore heb ik niks, want ik heb een iPod classic en daar kan je geen apps opzetten.

@carlo666,

Mijn PC is Windows Türkçe en mijn Turks reikt niet genoeg om dit te verwezenlijken

@puch,

En hoe doe je dit dan via FTP?.

Geplaatst: (aangepast)

ftp

Kun je op twee of drie manieren doen:

webbrowser openen (firefox of internet explorer)

dan type je boven in de adresregel

ftp://192.168.1.60 < (natuurlijk het ip adres van jouw VU

dan krijg je per ftp alle mappen op de VU+ te zien

Maar het kan eventueel ook met Total commander die je "ook" in nederlandse taal kunt installeren.

Of het gaat met filezilla.

Maar of je op een turkstalige pC dan kunt converteren via programma's of tools is mij niet bekend.

aangepast door Tonskidutch

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

Ik neem aan dat op een Turkse PC, met Windows in het Turks, alles wel het zelfde zal werken. Alleen de taal is anders.

Ben zelf nog maar eens gaan kijken hoe het dan kan. Het duurde even, maar ik had op de Vu+ nog een klein mapje, met de naam evt. bewaren.

Hier stond een stukje van tennis in HD. In plaats van het laatste op de PC te krijgen, heb ik het mapje naar de PC "gestuurd" en dat werkt wel.

In dit geval was alles ook weer "uit elkaar getrokken". Boven aan het symbool van VLC player en eronder een paar regels met wat tekst.

Laatste heb je niet nodig, gewoon hetgeen met VLC player wordt aangeduid rechts-klikken en dan, in het Turks, "afspelen met".

iTunes wordt dan gestart en vandaar uit sleep je het naar de map iPod.

Even wat werk, maar zo gaat het ook. misschien wat omslachtig, maar ik heb de tijd en zoveel zet ik nu ook niet over van Vu+ naar iPod.

Wel allen bedankt voor het meedenken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...