nelissen Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 (aangepast) Zijn er hier nog mensen die de cubsat gebruiken ? Ik wil een sat set aanschaffen maar zit met het probleem dat ik geen regulaire schotel mag plaatsen dus wat zoeken vond ik de cubsat maar vind verder weinig info over de + en - van deze schotel. 30 oktober 2011 aangepast door Michel onduidelijke onderwerptitel
Gast Togan Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Is duidelijk bedoeld om één satelliet te ontvangen. Wil je en de Nederlandse (alle, ook HD en Regionalen), en bijv. de Duitse zenders ontvangen, dan lukt dit niet. Waar zou je de schotel willen plaatsen?. als dit in je tuin of op een balkon is, dan is de Multytenne misschien DE uitkomst. Kan 4 satellieten ontvangen, met Engelse, Duitse, Italiaanse,Franse, Spaanse, e.a. zenders. En natuurlijk alle Nederlandse. Wat veel mensen vergeten, met de schotel ook honderden radiozenders te ontvangen. Let wel op, voor elke schotelsoort geldt; vrij zicht op het zuiden tot zuid oosten.
Sprietje Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 De Cubsat is een camouflageschotel welke in twee verschillende uitvoeringen verkrijgbaar is. De kleine Cubsat met een klein schoteltje en de grote Cubsat met een wat grotere schotel. In de bijlages zijn beide types te zien, de laatst is de grote Cubsat die groen gespoten is. Helaas kan de Cubsat maar op één satelliet uitgericht worden. Veel regenreserve hebben ze niet.
nelissen Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2011 dank u voor de antwoorden, cubsat valt dus nu af. ik wou eigenlijk iets wat zo min mogelijk op valt. dan maar even verder zoeken naar iets beters wat wel de nederlandse zenders allemaal ontvangen kan. suggesties zijn welkom
Gast Togan Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 Nog een keer mijn antwoord lezen misschien?. De Multytenne is ook zeer compact, is maar 45 cm. groot (klein).
OpaBikkel Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 (aangepast) De Cubsat70 is een schitterende camouflageschotel voor als je geen reguliere schotel mag plaatsen. Ik moest ook iets bedenken en mocht in ons appartementencomplex geen normale schotel of iets wat daar op leek plaatsen. Zijn er mensen die meer info willen weten wat ik allemaal gedaan heb mag je mij mailen of schrijven. Ook heb ik een schotel met een dubbele kop in mijn Cubsat zitten en kan naar Astra 19.2 en 23.5 kijken met uitzonderlijk mooi beeld. M.vr.gr. Jac. 17 februari 2012 aangepast door OpaBikkel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen