Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

ik heb een probleem en weet niet wat het beste is ,zo dus ik vraag wat raad en wat is het beste voor me ,

ik heb nu een triax schotel van 88 cm staan met een Twin duo lnb en een ontvanger van M7 SAT801 HD ( ik weet dat ik M7 SAT801 HD ook zal moeten veranderen op termijn)

en nu heb ik een Triax schotel 110 cm

Triax multiblock 4 LNB's

switch 4/1 high iso

digipower motor sg-2100 gekocht voor een prikje ;)

er staan de volgende lnb 's op aan de buitenzijde links en rechts staan smart tsx

op dan staat er een alps op en dan een sharp

wat zouden jullie doen de traix 110 met alles er op en er aan zetten of alleen de Triax multiblock 4 LNB's naar de 88 cm zetten

nog een vraag de digipower motor sg-2100 (ik wist niet dat er bij zat ) zou ik die er ook gebruiken of zeggen jullie laat dat er maar uit ,

laat maar iets weten

bedankt ,

Geplaatst:

De M7 SAT801 satellietontvanger naast DiSEqC 1.0 ook overweg met de DiSEqC 1.1, 1,2 en USALS protocollen. Hierdoor kan je tot 16 satellieten tegelijk met deze HD-satellietontvanger ontvangen. Voor het eerst wordt het ook mogelijk om een draaibare schotelantenne met een door CanalDigitaal en TV Vlaanderen geleverde satellietontvanger te besturen,dus je hebt alle mogelijk heden

Het makkelijkste zou natuurlijk zijn ,de Triax multiblock 4 LNB's op de 88 cm zetten of op

de 110 kan ook.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:
wat zouden jullie doen de traix 110 met alles er op en er aan zetten of alleen de Triax multiblock 4 LNB's naar de 88 cm zetten

110cm: draaibaaar

88cm: multiblock 4 LNB's

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

nee in belgie

kan ik meer zenders krijgen met de schotel van 110 + de Triax multiblock 4 LNB's tegen over de 88 cm +Triax multiblock 4 LNB's

of heb ik alleen een beter beeld

groetjes

Geplaatst:

Het is digitaal, je hebt wel beeld of geen beeld, niet beter beeld. En bij een grotere schotel heb je, als het

heel hard regent bijvoorbeeld, langer beeld bij een grotere schotel doordat je een sterker signaal ontvangt.

En, afhankelijk van welke transponder op welke satelliet je het over hebt, kun je iets wel of niet ontvangen.

Maar kort door de bocht gezegd geldt dat niet voor de gangbare satellietpositie's waar we in NL/BE naar kijken.

Die zul je (mits goed uitgericht) net zo goed met een 88cm ontvangen als met een 110cm schotel.

Je hebt met de 110cm zoals eerder gezegd meer zogenaamde "regenreserve".

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen