trega Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 (aangepast) Hoi, Bestaan er ook satellietschotels die " inschuifbaar" zijn ? Ik denk aan een constructie als een waaier , waardoor hij minder plaats inneemt in mijn caravan ! Groeten trega. 30 oktober 2011 aangepast door Puch Onduidelijk onderwerp
ProXar Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Dat lijkt me niet, zit je met de reflectie van het signaal. Als je een waaier ziet zie je allemaal ribbels, als je dat bij een schotel heb gaat het signaal alle kanten op. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Beheerder Michel Geplaatst: 31 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 31 oktober 2011 Hoi, Bestaan er ook satellietschotels die " inschuifbaar" zijn ? Ik denk aan een constructie als een waaier , waardoor hij minder plaats inneemt in mijn caravan ! Groeten trega. Er zijn wel systemen die je als het ware op dezelfde wijze als een schuifmob kunt bedienen en die door het dak van je caravan steken. Er zit dan in je inbouw kast een soort bezemsteel die je omhoog kunt schuiven en draaien en op die bezemsteel zit een schuif waarmee je de elevatie kunt instellen. Niet heel goedkoop en installeren is even werk, maar daarna eigenlijk een perfect systeem. Travelsat heet het als ik mij niet vergis. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
HD_freak Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 Hoi, Bestaan er ook satellietschotels die " inschuifbaar" zijn ? Ik denk aan een constructie als een waaier , waardoor hij minder plaats inneemt in mijn caravan ! Groeten trega. Waarom geen vaste schotel op het dak van je caravan? stukken makkelijker met uitrichten, stabieler als een 3-poot. Mooie "platte" neerklapbare schotels heb je van bijv. Kathrein. die hebben géén "uitstekende" LNB.... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Sprietje Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 (aangepast) Waarom ga je niet voor een caravan dakschotel? Bijv. de “Travelsat UFO Cassegrain handmatige schotel” Die is met een prijs van ongeveer 250 euro nog betaalbaar. 31 oktober 2011 aangepast door Satkijker
Gast dylantje Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 (aangepast) Kijk eens bij een grote online elektronica speciaalzaak een plat ding wat je bijna in achterzak kunt doen.... 5 november 2011 aangepast door dylantje
Beheerder Michel Geplaatst: 5 november 2011 Beheerder Geplaatst: 5 november 2011 Aan zo'n antwoord hebben we bijzonder weinig. Eigenlijk zeg je niets.... geen merk, geen type.... Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast dylantje Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 (aangepast) Aan zo'n antwoord hebben we bijzonder weinig. Eigenlijk zeg je niets.... geen merk, geen type.... Klopt had een naam staan maar mag niet ..... Dus zoek maar eens op: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Edit: Gewoon een Camos H10d dus. 5 november 2011 aangepast door Michel zoekstring verwijderd, want zo verwijs je nog naar een specifieke winkel!
Beheerder Michel Geplaatst: 5 november 2011 Beheerder Geplaatst: 5 november 2011 Ik snap niet waarom je zo raar doet. Alle schotels hebben een fabrikant en een type aanduiding. Het is nergens voor nodig naar een specifieke winkel te verwijzen! Het gaat hier dus om een Camos H10d en die past echt niet in je broekzak. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast dylantje Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Sorry. voor het "raar" doen Maar ik was bang als het merk noem dat dit ook reclame zou zijn.... En niet in je broekzak.......oke Maar een beetje knutselaar kan hiervoor best een systeempje bedenken wat is uit te richten en plat kan.. 7 cm?? plus nog een systeempje 10 cm dik totaal??? Ben alleen geen caravan fan dus voor mij geen tijd daarvoor aan besteed...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen