Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke hd kan er in een dm800se en waar moet je daarbij op letten.

Kun je zo naar een computer zaak gaan en een 2,5" schijf op halen en deze er in zetten.

En als de schijf in de ontvanger zit wordt deze dan automatisch door de ontvanger herkent of moet deze nog geformateerd worden voor gebruik in de ontvanger.

Woaghalz

Langzaam begin ik het te snappen

• Beheerder
Geplaatst:

Je kunt in principe iedere 2,5" SATA (laptop) schijf plaatsen.

Pas alleen even op met de wat professionelere 24/7 (RAID) schijven, want die zijn dikker en passen dan niet.

Die wordt automatisch herkend, maar je zult hem in het menu wel moeten formatteren.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoi,

Bedankt voor het snelle antwoord.

Welke groote is het meest gangbare voor de box.

En nog een vraag, kan ik ook via de ontvanger op het internet surfen als ik voor de tv zit.

Dit zou voor mij een mooie optie zijn i.v.m. de lichamelijke beperking op dit moment, (Hernia operatie) en dus niet steeds met een laptop op de borst.

Woaghalz

Langzaam begin ik het te snappen

• Beheerder
Geplaatst:

Als je gemiddeld opneemt en je opnames geen maanden laat staan, is een 320 tot 500GB meer dan voldoende.

Internetten kan je vergeten.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...