Ga naar inhoud

et9000 fast forward en na opname deep sleep?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben al een heel eind met mijn ET9000 en open PLI 2.1 maar zit nog met 2 belangrijke vragen:

- fast forward werkt bij een opname afspelen maar dan maximaal 4x versneld. Ik kan wel op 8x 16x 32x etc. drukken maar sneller gaat het afspelen niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

- na een geprogrammeerde opname (vanuit 'deep sleep') staat de ontvanger altijd in 'stand-by' Is er een instelling waarbij na de geprogrammeerde opname, de ontvanger weer in deep sleep gaat? Ik heb heftig zitten zoeken in de menu´s maar kan geen instelling vinden.

Kan iemand mij hier nog mee helpen? Thanks.

Gast Stephan296
Geplaatst:

Bij het instellen van de opname kun je ook aangeven welke actie hij moet ondernemen nadat de opname klaar is

Geplaatst:

Gebruik ik ook welleens maar met een ab van de 8000 (clone ab) werkt het nog makkelijker gewoon verder spoelen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Ga ik ook proberen met de toetsen. Heel erg bedankt.

Is er trouwens ergens een handleiding te vinden waar dit soort dingen in staan? Ik heb met google alleen installatie-handleidingen gevonden maar zoek een gebruikers handleiding.

Weet iemand dit te vinden?

Gast Stephan296
Geplaatst:

Er is niet echt een fatsoenlijke handleiding.

Je kunt achter een heleboel dingen komen via het openpli forum en anders door het instellingen menu van je toestel door te bladeren.

Kom je ook achter een boel dingen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...