satede Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 Wie weet en groothandel in tv's en wie wil mij deze per pm sturen alvast bedankt. The birdman has left the building
satcat Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 Bestaan die dan? Ik dacht dat er alleen importeurs zijn en dat winkels direct bij die importeurs bestellen. En dat elk merk zo'n beetje zijn eigen importeur heeft.
satede Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Geplaatst: 1 november 2011 je bedoeld dat als je bv een samsung tv wil verkopen dat je deze rechtstreeks bij Samsung Nederland besteld The birdman has left the building
satcat Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Juist. Zonder KVK-nummer en verkoopcontracten valt er denk ik niets te bestellen. Losse onderdelen wil nog wel eens lukken.
Sprietje Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Proficiat satcat met je duizenste bericht!
clemens2 Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 Alleen HON is bij mijn weten nog een groothandel die televisies verkoopt. Rest gaat via inkoop organisaties of rechtstreeks van de importeur maar je moet al snel 10.000 euro per jaar van een merk omzetten willen ze gaan leveren. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
M_Z Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 HON en Schuurman zijn bekende grossiers die minstens een KvK uitreksel nodig hebben waaruit blijkt dat je hoofdactiviteit ook bruingoed is. Als ze je dan al willen leveren zonder lid van een inkooporganisatie te zijn, moet je je niks voorstellen over de inkoopprijzen, die liggen dan vrijwel altijd hoger dan de laagste verkoopprijs via de grotere internetwinkels. Er wordt gewerkt met bruto inkoopprijzen waar je al naar gelang je 'status' meer of minder korting op krijgt. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen