Timm1983 Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 Hallo allemaal Sinds augustus bezit ik de Sony Bravia KDL 40 EX 521, Via de scart waarmee de digitale kabeldecoder mee aangesloten is alsook de DVD recorder, zie ik bij donkere beelden, zwarte horizontale strepen, is dit normaal bij LED TV's, een typisch kenmerk? Bij digitale uitzendingen via DVB-T of beelden van de computer via HDMI zie ik geen zwarte horizontale strepen. Ik heb het volgende gelezen op internet: LED LED staat voor “Light Emitting Diode” en wordt gebruikt als achtergrondverlichting in LCD schermen. Een groot aantal led’s worden in groepen aangestuurd. Omdat delen van de achtergrondverlichting hierdoor uitgeschakeld kunnen worden, kunnen diepe zwartwaardes op het scherm worden bereikt. Dus alles is normaal? Alvast bedankt voor een antwoord. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Timm1983 Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Geplaatst: 20 november 2011 Hallo allemaal De zwarte horizontale strepen verdwenen bij het aanpassen van de beeldinstellingen. Helderheid heb ik wat verminderd en er zijn geen zwarte horizontale strepen meer te zien in het beeld. Een gouden tip voor iedereen die met dit probleem te maken heeft bij de aanschaf van een Sony Bravia. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen